Äntligen hemma!!

75 1 2
                                    

Jag hade precis vaknat och jag gick och duscha för det hade varit en lång natt på sjukhuset jag var trött så jag tänkte att jag kanske piggnar till.
När jag var färdig så satte jag på kaffe och gick upp med frukost till Samir.
Han hade fått komma hem från sjukhuset för han hade bara fått en blödning och sträckt sig.
God morgon Samir sa jag
Hej älskling sa Samir.
Jag har gjort lite frukost till dig, jag åker och handlar lite och sen så ska jag åka och hämta ut tre paket.
Ok sa Samir
Samir fyllde år imorgon så jag skulle handla mat och ingredienser till en tårta!
Eftersom Samir hade skadat sig så hade vi bestämt oss för att inte ha någon fest.
Ring ring hör jag från min väska, jag tar upp mobilen från väska och kolla på skärmen, det var Jeffry.
-hej Jeffry
-hej, Finis jag tänkte fråga om jag kunde komma i kväll och sova hos er i en veckan så kan vi ju fira Samirs födelsedag imorgon.
- visst du är välkommen sa jag
- men kan du hämta mig vid tåget kl 20:30?
- ok, vi ses sen sa jag och la på telefonen.
Jag hade precis parkerat på city gross och tog tuben fem krona och stoppade in den i  en kundvagn.
Jag tog upp min lista och började handla.
Det blev ganska mycket till slut jag köpt en massa saker.
Jag gick till kassan och började packa upp och betalade.
Det blir 957kr sa kassörskan.
Ok sa jag och stoppade in kortet.
Jag packade in grejerna i påsar och lämnade in kundvagnen.
Jag hoppade in i bilen och kollade på klockan och den var 17:10, sen så åkte jag och hämtade ut paketen på maxi.
Ett packet hade jag beställt till Samir och dom andra var till mig och ett till lina.
När jag var färdig så åkte jag hem och bärde in allt det var mycket grejer.
När jag var färdig så satte jag på kaffe och gick till vardagsrummet där Samir satt.
Hej hur är det älskling frågade jag och pussade honom på läpparna. 
Det är lite bättre sa han.
Vill du ha kaffe frågade jag
Nej tack det är bra jag drack innan.
Jag tog en kopp kaffe och satte mig i köket och med min dator och kollade på olika grejer.
Förresten sa jag till Samir, Jeffry kommer idag jag ska hämta honom vid tåget senare.
Ok sa Samir, han var väldigt trött så han pratade inte så mycket.
Klockan närmade sig Kl 20:00 så jag tog på mig en par låga convers.
Jag hade på mig ett par jeans och en vit tröja det var inte så varmt ute så jag tog på mig en svart kort kappa.
Jag satte mig i bilen och körde ditt och parkerade bilen och väntade på att han skulle komma. Nu kom ett tåg det var Jeffry som kom ut först, han dag med sig en väska med grejer som han behövde under tiden han skulle bo is oss.
Hej sa han och gav mig en kram.
Hej sa jag och kramade tillbaka honom.
Går det bra med väska frågade jag och så satte vi oss i bilen och åkte till pizzerian och köpte pizza och åkte hem. 
Du är jäkligt snygg sa Jeffry!!
Men du vet att jag är tillsammans med...

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jan 05, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Klassresan som jag aldrig skulle glömma!Onde histórias criam vida. Descubra agora