Festen!

86 1 0
                                    

När jag kom hem öppnade jag dörren och sa: Hallå är det någon hemma?
Ja det är jag älskling sa Samir!
Ska vi festa idag?
Visst, varför inte sa jag.
Samir! Ringer du och bjuder in Lina o Pablo och Sara och Nikolas.
Visst!
Jag går in och duschar så länge sa jag till Samir!
Oki puss!
Jag gick upp till andra våningen och gick in och duschade! Jag låste inte dörren för det var bara vi två hemma!
Helt plötsligt gick någon in hallå sa jag!
Hej älskling sa Samir!
Brukar man inte knacka sa jag lite argt? Jo men jag vet att det är du här!
Får jag duscha med dig?
Ja!
Han kom in och började duscha med mig! Vi började kyssa och det gick vidare till hångel, det gick också vidare till sex, jag stönade ganska högt det var tur att ingen var hemma!
När vi vara klara fortsatte vi att duscha, Samir?
Ja älskling?
Hade du kondom??
Ehhh... Öhh... Nej!
Men oj jag måsta ta snabb p-piller då!
Samir spring och hämta ur mitt rum i nattduksbordet!
Okej!
Jag gick ut ut duschen och virade en handduk runt mig.
Samir hämtade tablett och jag svalde den!
Jag gick och sminkade mig, jag sminkade mer än vad jag gör vardagligt för vi skulle ha fest.
Sen kammade jag ut håret och började locka håret. Jag lyssnade också på musik samtidigt!
Samir hållande på att samtidigt som jag fixade mig fixade Samir drinkar och mat, mm.
När mitt hår var färdigt tog jag på mig en vit jätte tajt klänning och ett stort halsband.
Jag gick ner för att se hur det gick för Samir han var nästa färdig!
Jag hjälpt honom med dom sitta grejerna.
När jag kommer till Samir sa han: oj vad snygg du är och kysste mig!
Kl 19:00 skulle gästerna komma och jag hade tagit fram välkomna drinken!
Det plingade på dörren och alla kom samtidigt. Vi gick och satte oss och jag berättade att jag hade tagit körkort. Dom grattade mig och så skålade vi!
Vu satte på hög musik och drack drinkar , dansade och hånglade!
Det kom fler gäster och vi hade riktigt skoj! Helt plötslig kom mitt gamla ex och började flört med mig.
Samir såg det och blev riktigt arg!
Han bytande honom åt sidan och frågade vad han hållde på med? Han svarade att han pratade med sitt ex.
Du glöm det , det är min tjej!
Sen så puttade Samir upp mig mått vägen och vi hånglade.
Efter det festade vu hela natten!

Klassresan som jag aldrig skulle glömma!Where stories live. Discover now