Efter att jag Hade ätit tacos så gick jag och Duschade och satte på radion.precis då kom min favorit låt på dör för dig och jag sjöng med.
När jag hade torkar mig satte jag på en en magtröja och ett par shorts. Nu var det dax att packa klar allt och sen skulle jag kolla på min serie PLL.
Klocka var nu midnatt och det var dax att sova för imorgon skulle jag vakna tidigt för att hinna med flyget.
Klockan ringde och den var 06:00 jag gick upp och fixade mig jag tog på mig ett par vita Jens och en grå tröja och min Converse. Mamma körde mig och vi hämtade upp Lina och Sara. När vi kom fram var nästan alla från klassen där och Samir kom fram till mig och sa hej och vi pratade en Stund sen var det dax att checka in och sätta sig, Jag och Samir satte oss jämte varandra det skulle ta mellan 3-4timmar vi satt och pratade nästa hela vägen och lyssnade på musik med.
När vi var framme och gick ut från flyget var det jätte varmt.
När vi kom fram till hotellet var det jätte fint och vi gick in till våra rum. Mitt och Samirs rum var nummer 471,
Det var jätte fin i rummet och det var dubbelsäng, soffa, garderob , tv och lite till. Badrummet var också mycket fint!
Efter att vi hade packat upp sö fixade vi oss och gick och åt middag det var mycket god mat jag åt en pizza!
Sen gick jag upp till mitt rum och byte om till Bikini och det var en neon rosa bikini. Sen mötte jag upp Lina och Sara vi gick och badade och sen gick vi till baren och drack lite drinkar.
När jag kom upp till rummet för att fixa mig för vi skulle på fest så var Samir i sängen och tittade på tv, Samir, vill du följa med på fest med mig, , Lina, Pablo och Sara? Visst sa Samir. Men då måste du skynda dig och fixa dig. Jag tog på mig en röd tajt klänning och ett par svara 15cm klackar skor och jag hade sminkat mig. När Samir tittade på mig sa han: oj vad snygg du är. Jag blev generad och svarade tack. Samir hade tagit på sig ett par short och en shorts han var riktigt snygg. Sen mötte vi upp dom andra Sara och Lina var jätte snygga. Sen gick vi till festen och dansade och drack drinkar och vi hade jätte kul, när klockan var 02:30 så gick jag och Samir till hotellet!
ESTÁS LEYENDO
Klassresan som jag aldrig skulle glömma!
Novela JuvenilJag är en tjej som är heter Daniella och är 18år. Jag ska ta studenten i år, Jag ska åka med klassen på min sista klassresa vi ska åka till Italien i en vecka! Jag har långt brunt hår och har isblåa ögon jag är normal lång och är small. Jag har tv...