Jag hade precis ätit frukost, jag gick upp för att packa strand väskan. Jag tog fram en handduk, solkräm och mina solglasögon. Jag hade på mig en blå klänning och ett par Ballerina skor. Jag gick ner till lobbyn och mötte upp Lina och Sara!
Vi gick till stranden och la oss i varsin solstol,vi beställde drinkar och våfflor!
Samir och killarna var på en fotbolls match, det var Italien mot Tyskland!
Vi hade riktigt kul på stranden vi pratade väldigt mycket om mig och Samir! När vi kom hem från stranden så gjorde vi i ordning oss för vi skull Gå på kvälls showen. Jag plattade mitt hår, sminkade mig och tog på mig en klänning.
Samir hade på sig en en vit tröja och ett par shorts, när vi kommer ditt showen skulle va satte vi oss i soffan.
Vi började prata om vad vi hade gjort idag!
Efter en stunds pratande sa Samir...
Daniella?
Ja!
Gillar du mig?
Ja det gör jag, gillar du mig?
Ja jag älskar dig!!
Vi började kyssas, efter en stund gick vi över till hångel!
Helt plötsligt började showen och vi slutade.
Samir gick till baren och beställde Jordgubbar, champagne och en lite chokladfontän!
Det var riktig mysigt han matade mig med chokladen doppade Jordgubbar!
När showen var slut gick vi upp till rummet, Jag byte om till min stor tröja och la mig i sängen och Samir hade satt på en film.
Efter en stund la jag mitt huvud på hans mage han klappade mitt huvud och han gav mig en puss!
Samir?
Ja Sötis !
Är vi tillsammans nu?
Ja!
Han gav mig en puss igen!
Jag somnade på han mage!
När jag vaknade log jag på samma ställe som jag somnade!
Godmorgon baby sa han!
Godmorgon Snyggis!
Det är bara två dagar kvar här i Italien sa jag ledsamt!
Ja det är det så idag ska vi njuta av hela dagen tillsammans!
Vi tog på oss kläder och sen gick vi och åt frukost. Jag gick till Lina och Sara och berättade att vi var tillsammans! Båda var jätte glad!
Sen gick vi upp till rummet och byte om! Jag tog på mig ett par short och ett linne, Samir tog också på sig ett linne, ett par shorts och en keps!
Vi gick ner till poolen och solade och badade.
Ska vi gå ut och äta pizza idag frågade jag Samir?
Visst!
YOU ARE READING
Klassresan som jag aldrig skulle glömma!
Teen FictionJag är en tjej som är heter Daniella och är 18år. Jag ska ta studenten i år, Jag ska åka med klassen på min sista klassresa vi ska åka till Italien i en vecka! Jag har långt brunt hår och har isblåa ögon jag är normal lång och är small. Jag har tv...