7.Bölum

416 20 0
                                    


Midemdeki kasılmalardan sonra nihayet aklıma hamile olduğum gelmişti.Kendimi son zamanlarda sadece bulutların üstünde görüyor her şey toz pembe gibi geliyordu.Bir kargo ise bütün hayatımı değiştirmişti.

Uyuya kaldığım banktan kalktım. Etrafa bakındım. Gecenin bu saatinde kimse dışarda değildi. Bu beni hem tedirgin ediyor hemde korkuyordum

Olduğum bankta oturmaya devam ettim telefonumu çantadan çıkarıp biraz takıldıktan sonra uyuyakaldım. Karşıdan gelen arabanin beyaz farlarıyla gözlerimi açtım . Içinden hiç tanımadığım bir adam indi. Bana doğru geliyordu.

Içimdeki bebeğimi koruma iç güdüsüyle eşyalarimı alıp hızlıca koşmaya başladım. Ama daha 1 metre koştuktan sonra tökezleyip yere düştüm.Arkama baktım adam hala bana doğru geliyordu.Ayağa kalkmaya çalıştım ama yapamadım.

Adam üstüme eğildi.Kalbim yerinden çıkacak nefesim kesilecek gibiydi.Boğazıma bir düğüm oturdu.Bağırmak istedim. Gözlerim dolmuştu.Ama ağlamamak için tutuyordum kendimi. Eğer ağlarsam anlardı korktuğumu.

-Ayağa kalk, dedi adam. Tabiki kalkmayacaktım salak mı sanıyordu beni.

-Hayır. Dedim keskin bir ifadeyle.

-Senin bana cevap verme lüksun yok o...pu , dedi.Beni bileğimden kavrayıp peşinden sürükledi.

-Arabaya bin -Tepki vermediğimi görünce dahada üsteledi- Bin şu arabaya dedim.

Direnemeyecektim anlaşılan. Arabaya bindim. O adamdan başka 2 kişi daha vardi. Biri uzun salaş ama zengin olduğunu belli eden kıyafet giymişti. Sarışın en fazla 25 yaşındaydi. Diğeri arabayı kullanıyordu.

Sarışın olan yazık sana bakışı atti.Dudaklarini aşağı doğru kıvırdı. Bense kafami çevirip beni arabaya bindirene döndüm.

-Benden ne istiyorsun, dedim sinirli gözlerle hala ağlamamıştım.

-Sadece zevk almak, dedi. Şimdi anlamıştım bana tecavüz edecekti. Iste o an ağlamaya başladım .

-Bak olmaz ben.. ben hamileyim.

Adam kocaman bir kahkha attı. -HAMILE OLDUĞUNU BILIYORUM.- dedi.

Ama nasıl nereden biliyordu.Yani beni bilerek mi seçmişti. Takip mi etmişti bu zamana kadar. Kafamı cama yasladım. Gözlerimi kapattım. Bir an icin hersey sadece bir kabus olsun istedim.

Sanırım uyuyakalmıştım.Arabanın saatine baktığımda 1 saattir uyuduğumu farkettim. Şoför dışında herkes uyuyordu arabada yavas gidiyordu. Kapıyı açıp atlamayı düşündüm yerden çantamı alıp arabanın kapısına yöneldim.O adam kolumu tuttu ve ;

-Sakın sakın kaçmayı deneme denersen bebeğin ölür.

Gözlerim büyüdü ve doldu. Bu halimden mutlu olmuş olacakki yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.

Sonunda bir yere gelmiştik.Buyuk bahçeden içeri girdik. Tanrım bunlar cok zengin olmaliydilar.Beni bir odaya kapatti. 1.kattaydı. Hiç bir güvenliği yoktu. Odanın içinde bir oda daha vardi . Böylesini de ilk defa görüyordum. Odanin kapısını açtım.

Gördüklerim karşısında nefes alamadim olduğum yere çöktü ve 3 - 4 saattir içimde tuttuğum göz yaşlarımı şimdi hıçkıra hıçkıra döktüm. Bu neydi şimdi ne kadar burda kalacaktim. Neden bu bebek odası hazırlanmıştı.

Odanın kapısı çaldı adam içeri girdi.Su ve yiyecek birseyler bıraktı . Ardından da uslu durmamı söyleyip odadan çıktı. Karnım çok acıkmısti.Ama o adamin getirdiği seyleri yemek istemiyordum.

Ama bir şeyler yemessemde bebeğime resmen acı çektiriyor olacaktim.

Hazırlanan yatağa yattim birkaç saat için bile olsa uyamaya ihtiyacim vardi.

Uykudan dürtüklenerek uyandim.Yemeğe gel dedi adam
Hayir diyerek yeniden onu reddettim. Bugün bunu ikinci defa yapışımdı.

Adam yüzüme okkalı bir tokat attı. Kafamı hızlıca kaldırdım. Onu iterek -Defol dedim. Bu sefer de diğer tarafa ikinci kez tokat
attı.Tokatın etkisiyle yere düştüm.Kafami yatağın kenarına çarptım.

Uyandığımda ise hastanedeydim.Doktor adamla bir şeyler konuşuyor adamda her şeye itiraz ediyordu. Ne kadar kötü insanlardı bunlar.

Gözlerimi açıp kafami hafifçe konuşanlara yönelttim. Adam uyandığımı farkedince kafami çevirdim .Uyuyormuş gibi yaptım. O ise beni dürtükleyerek - uyan uyanık olduğunu biliyorum - gibi cümleler söyledi ben hala numara mı devam ettirecektim.

Fakat boynumu ellerinin arasına aldı. -Uyan dedim sana uyan - gözlerimi açtım .

Ve kapı açıldı . Iceri giren kişiyi görünce şok oldum.Gözlerimin bir top kadar büyüdüğünü biliyordum.Bu adamda neyin nesiydi ?

Önceki bölüm ve bu bölüm yeterli bir okunma sayisi ve vote aldıktan sonra yeni bölümü yayınlıyacağım hem sizde meraklanın biraz :*

BEKLENMEYEN DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin