3.Bölüm Devamı

4.5K 98 6
                                    

Arkadaşlar kusura bakmayın 3.bölüm gereksiz bir yerde bitti .

Tanrım sadece basit bir nikahtı bu kadar alışverişe falan gerek yoktu ki. Sadece kendimin duyabilceği bir ses tonuyla ''İstemiyorum'' dedim.Ama Carly ifademden anlamış olucak ki -mızmızlanmayı kes gelin hanım- dedi.Ah tanrım bu kızdan da hiçbir şey saklanmıyordu be.

Vegas'ın merkezindeki en güzel dükkanları gezdik.İlk önce güpürlü fransız askılı bir gelinlk denedim.Göğüs dekoltesi vardı ve üstünde oldukça hoş minik çiçekler vardı çok güzeldi ama içinde patlayacak gibiydim.Bebeğim 2 aylık olmuştu ve bu karnımı çok fazla belli ediyordu.Sonraki gydiğim gelinliğin ise göğüs kısmının altından çapraz inciler geçiyordu altı kat kat ve dantelliydi çok şıktı ama dikkatim aynanın tam yanında bulunan gelinliği çekti.

İnce askıları vardı,kalça kısmına kadar düz iniyordu altı ise hafif kabarıktı.Gelinliği alıp kabine girdim.Giydikten sonra aynadaki gelinlikli halime baktım.18 yaşında hamile ve gelin.Yüzümde bir gülümseme oldu.Gelinliğimin içinde kalmış saçlarımı düzeltip kabinden çıktım.

-Aman tanrım bu .. bu harika- Carly'nin kekelemesine ikimizde güldük gerçekten çok şık durmuştu.

Carly hemen arkasındaki taçlara baktı ve bir tane seçip kafama koydu.Elemanlardan biride gelip duvağı taktı.Bende gidip bir gelin ayakkabısı buldum.Her şey tamamdı.

=============================Aaron=====================================

Erkek işi kolaydı kırk tane dükkan gezmek zorunda değildim.Kafeteryada bişeyler yiyip odaya çıktım.Ilık bir duş alıp traş olduktan sonra Austin'le dışarı çıktık.İlk gördüğüm yere girip elimde poşetlerle çıkmıştım bunu seviyordum.Aklıma Dulcie geldi eğer şu anda yanımda olsa çok gıcıksın derdi.Onun saatlerde alışveriş yapıp bir şey bulamamasından ama benimde girdiğim ilk yerde elimden poşetlerle çıkmamdan nefret ediyor bana lanetler okuyordu. Bunları düşünüp güldüm.Onu görmek için sabırsızlanıyordum

=============================Dulcie=====================================

Otele geldiğimizde Aaron yoktu hemen duş alıp üstüme spor kıyafetlerimi çektim ve kuaföre gittim açık sarı saçlarımı su dalgasıyla şekil verip ve makyajımı yaptırıp otele döndüm. Kıyafetleri üstümden çıkarttım ve gelinliğim giydim lanet olası düğmeyi kapatamıyordum.Neyse ki Carly hemen yardımıma yetişti.Aaron'un ayarlığı limuzinle nikah salonuna gittik.Austin benim yanıma Carly ise Aaron'un yanına geçti.Nikahtan önce Aaron'un beni görmesini yasaklamıştım.

Austin kapıyı tıklattı. -Dulcie zaman geldi seni bekliyoruz - dedi.Tanrım evleneceğim vakit gelmişti.Kalbim o kadar hızlı atmaya başladı ki o sırada gözümden yaş geldi.Ağlamak yoktu. Austin tekrar kapıyı tıklattı. -Dulcie eğer hazırsan artık..- sözünü kestim. -Sadece 1 dakika daha Austin geliyorum - rujumu tazeledim.Elimi karnıma götürüp aile oluyoruz dedim.

Hazırdım.Kapıdan dışarı çıktım.Austin karşı duvara dayanmış beni bekliyordu.Beni görünce gözleri faltaşı gibi açılıp -Vay canına- dedi.Kıkırdadım.Koluna girdim ve beni nikah salonuna götürdü.

=============================Aaron=======================================

Hayallerimin kadını karşımda gelİnlikle duruyordu son 1 yıldır onunla iyi kötü çok anımız olmuştu.Bi el karnındaydı ve o zaman farkettimde belkide en iyi anımız karnındaki bebekti.Ayağa kalkıp sandalyesini çektim.Ve daha sonra bende oturdum.

''Gerçek evlilik, düğün gününden çok daha önce başlar'' diye başladı nikah memuru. ''Ve evlilik için gösterilen çaba törenin sona ermesinden sonra daha çok uzun süre boyunca devam eder.Bir anda atılan tek bir imza ile evliliğin yasak bağlayacılığını yaratmak mümkün ama bir evliliğin dayanıklı olması ve sonsuza dek sürmesi için yaşam boyu sevgi, adanmışlık, affedicilik ve uzlaşmacılık gereklidir. Aaron ve Dulcie, aşkınızın gergin bir anda nelere kadir olduğunu bize gösterdiğinizi düşünüyorum.Sizi bu şapale getiren yol dünlerinizden oluşmaka ve her yeni yarınla da beraberlik iiçinde geçireceğiniz geleceğiniz biraz daha belirgn hale geliyor. Ve şimdi siz bu genç bayanın eşi olmayı kabul ediyor musunuz?'

Dulcie'ye döndüm '' SONSUZA DEK SENİNLE OLMAYI KABUL EDİYORUM'' Dulcie kafasını kaldırıp gözlerime baktı tanrım çok güzeldi.

==============================Dulcie========================================

Memur bana döndü ''Peki siz Bayan EVANS olmayı kabul ediyor musunuz?''

''Kanımın son damlasına kadar Bayan Evans olmayı kabul ediyorum'' Aaron hayatımdaki en güzel şeysin der gibi bakıyordu bana.''Şahitller sizde bu evliliği onaylıyor musunuz ? '' Austin ve Carly '' Evet'' dediler ikiside bana bakıp sırıtarak.

Memur defteri sıra sıra gezdirdi.Ve kalkıp karnımı göstererek -Evans ailesiyle bir ömür mutlu olmanız dileğiyle bu evlilik cüzdanını Bayan Evans'a veriyorum -

Memura teşekkür edip evlilik cüzdanını aldım.Aaron'a döndüm ve dudaklarına br öpücük koydum.Carly'e sarıldım ve Austin'e teşekkür ettim.Odamıza çıkarken arkamdan bir ses geldi. '' Dulcie seni öldüreceğim''

BEKLENMEYEN DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin