Capitolul 12. "Doar a mea"

301 37 3
                                    

"Doar a mea"
cap. 12

-Ce ai facut cu mine aseară?!

Ma trezesc cu Luke si vocea lui nervoasa in camera.
Era in fata usii imbracat si spalat

-Spune?!

-Ce?! Ma lasi si pe mine sa imi savurez somnul?! Nu stiu ce vrei, dar e ora 11:00 si vreau doar sa dorm.

-Pana nu imi spui, nu te las.

Il priveam cu ochii intredeschisi. Avea mainile incrucisate la piept si era putin nervos.

-Ce sa-ti fi facut? Crezi ca mai am eu timp sa fac tot felul de planuri, după care sa le si aplic? Nu, nu. Mi-e prea lene ca sa fac asa ceva.

Spun, cu perna pe cap icolacita in plapuma.

-Într-un fel ai dreptate, dar atunci nu-mi explic....

-Ce? Ca te-ai îndrăgostit ? Stai calm si mie mi s-a mai intamplat!

-Ok... Se pare ca esti cam morocanoasa si nu prea stii ce se intampla. Te las sa dormi. Mai vorbim.

-OK.. Pa.

Stiu foarte bine ce se intampla! Ma indragostesc din nou de tine Luke Hemmings!

Spun eu somnoroasa cu capul in perna. Luke a iesit de mult si eu nu mai pot inchide niciun ochi. Mersii mult Hemmings!
Ma ridic din pat, il aranjez putin apoi aud soneria casei. Suna, iar Luke nu deschide nici o usa.

-Luke! Deschide! Alo! Luke!

Grozav! Cine stie pe unde a disparut.
Soneria nu se oprea. Cobor in pijamaua mea cu Spongebob. Era preferata mea.

-Hey!...

-Buna, Mike, intra...

-Imi place pijamaua ta, zambeste aratand cu degetul .

-Mersi, ma duc sa ma schimb. Daca il cauti pe Luke, habar nu am unde e ,deci trebuie sa astepti.

-Ok, astept aici.

-Bine. Atunci ne vedem cand cobor.

Urc scările si ma indrept spre baie. Imi spal fata si ma imbrac in niste blugi scurti cu talie inalta si un maieu negru. Cobor scarile si il vad pe Mike tot in acelas loc.

-Am revenit.

-Ti-a trebuit cam mult.

-Iti spun eu. Nu a fost deloc mult.

-Da.. Si ce mai faci?

-Ma cam plictisesc. Vrei un pahar cu apa sau suc?

-Cu apa te rog. Vrei sa iesim undeva? Ca sa nu te plictisesti.

-Sigur. Acum?

-Da, daca nu ai alta treaba.

-Nu. Uite paharul cu apă

-Mersi.

-Si unde mai exact mergem?

-Mergem până la apartamentul meu si pe urma vom vedea.

-Ok.

Imi incalt perechea mea preferata de converse si plecam in masina lui care era un porche de culoare neagra! Ador masina asta!

-Doamne! Asta e masina ta?!

Spun eu mirata luand masina in brate. Adica putin din ea.

-Da, intra.

-Oh, Doamne!

Ajungem la apartamentul sau. Era unul destul de marisor. Era o bucatarie incapatoare, o baie mare, doua camere si un living. Totul era bine aranjat. Nu era prea multa mizerie. Mai putin in living. Unde , pe canapea stateau atat de confortabili, Calum si Luke. Pe jos era plin de popcorn de haine aruncate aiurea. Banuiesc ca acolo isi petrec majoritatea timpului. Pe o canapea moale in fata unui TV urias.

Life is a torment (Luke Hemmings)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum