Capitolul 15. In spital..

173 14 6
                                    

cap. 15
In spital..

Michael scuipa sange pe podeaua spitalului in timp ce Luke se uita la el cu sila.

Nu stiu de ce se bat aici. In camera mea de spital.

-Ce te-a apucat?! Ai uitat ca esti intr-un spital? Ai uitat ca tu esti singurul care are grija de Casey?! Ai uitat?!

Ma uit la ei nedumerita din patul meu .

-De mine are grija familia mea! Si de ce nu sunu ei aici, acum?!

Luke ma priveste suspinand, apoi isi intoace privirea catre Michael .

-Esti o mizerie! Daca nu erai tu, nu se intampla asta!

Arata cu degetul spre mine .
Doamne chiar asa rau arat?!

- Mi-am cerut scuze!

-"Scuze"!? Distrugi viata unei persoane si tu spui doar" scuze"?? Hai, iesi de-aici.

-Dar...

-Am spus sa iesi!

Michael se ridica de pe podea, imi arunca o privire neutra si pleaca cu mana la gura.
Pe bune acum. Chiar asa de rau arat?

-Acum sa-mi spuna cineva ce se întâmplă aici .

Si tocmai atunci Lucy îl cheamă pe Luke pe hol.

-Serios? Sunt aici! Ma simt ca o fantoma. Cand am terminat eu clasa a 8-a? . Hmm...

*Perspectiva lui Lucy*

-Luke, haide putin pe hol.
**
-Ce a fost asta? Nu esti nornal? Suntem in spital. Aveai toate sansele sa te alegi cu o plangere sau ceva mai rau. Stii ca nu era momentul si nici locul pentru asta.

-Daca nu era el..

-"Daca nu era el" termina sa acuzi aiurea. S-a intamplat si gata. Acum trebuie sa ii amintim ce a fost. Sau macar sa incercam.

- Tu stii ca daca ii reamintim anii astia. Cei 2 .. O sa intre in depresie sau o sa se sinucida.

-Doamnee!! Doar nu crezi ca o sa-i spunem toata povestea dintr-o data. Nuuuuu ! O sa-si taie capul sau orice alta prostie.

-Da...

-Trebuie sa-i spunem treptat. Incepem cu accidentul si pe urma vedem noi.

-Ok.

-Ce faci cu telefonul ala? Noi discutam aici chestii importante si tu stai pe telefon.

-Te asult.

-Se pare ca nu ! Ce am spus?
- Luke!

*Perspectiva lui Luke*

-Luke!

Fata asta e nebuna. Ma scutura ca pe un catel.

-Da!

-Ai ceva mai bun de facut?

-Tu nu intelegi ca te ascult? Esti mai enervanta ca ea.

-Poate ca sunt, dar nu asta contează acum.
Lasa telefonul si hai la Casey.

Inca nu am terminat cu Mike, dar Lucy are dreptate. Mai mult conteaza Casey.

Intram in camera . Ea era probabil indusa in eroare avand in vedere fata pe care o are .

-Buna Casey. Luke vrea sa-si ceara iertare pentru ce a facut adineauri.

Ce? Nu vreau sa-mi cer iertare! Nu am facut nimic. Omul ala o merita.

-Luke?

Nu pot sa cred.. Amândouă se uita la mine.

-Da.. Scuze....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Life is a torment (Luke Hemmings)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum