Karakter Tanıtımı

38 4 0
                                    

Skylar Ivy = 17 yaşında , Miami'de yaşıyor , bebeklikten beri okyanusla ve sörfle bir arada. Ve yine bebeklikten beri bir arada olduğu her biri sörfçü olan geniş bir arkadaş grubuna sahip.

Kriss = 16 yaşında , Miami'de yaşıyor , Skylar ve Delphine'i 4 yaşından beri tanıyor. İlk sörf çalışmalarına Skylar ve Delphine'le başlamış.

Julia = 17 yaşında , California'da yaşıyor , yaz aylarını Miami'de ki yazlıklarında geçiriyor. 3 yıldır sörf yapıyor. 7 yıllık lisanslı profesyonel yüzücü.

Delphine = 17 yaşında , Miami'de yaşıyor. Grubun en güler yüzlü ve sıcak kanlısı. Skylar'dan 2 ay küçük. Skylar onun ilk arkadaşı. Erkek arkadaşı ise Ian.

Jesslyn = 16 yaşında , grubun en küçüğü , Hollanda'da yaşıyor. Grubun en cesuru aynı zamanda en sakarı. Bütün yazını Miami'de arkadaşları ve sörfle geçiriyor.

Charles = 18 yaşında grubun en büyüğü. Miami'de yaşıyor. Grubun en sempatiği ve aynı zamanda en olgunu. Anne ve babası Skylar'ın ailesinin gençlik yıllarından beri en yakın arkadaşları.

Ian = 17 yaşında , Miami - Florida'da yaşıyor. 4 yıldır sörf yapıyor. Sene boyunca ve yaz aylarında hep arkadaş grubuyla.

Kevin = 17 yaşında , Miami'de yaşıyor. Grubun en çapkını. Aynı zamanda basketbol'da da çok iyi.

Jordan & Jason = 16 yaşındaki ikizler , Miami - Florida'da yaşıyorlar. Aynı zamanda gruptaki tek Afro-Amerikan melezler.

Elizabeth Alexandra Ivy = Skylar'ın annesi. Modacı ve eski bir sörfçü. Oldukça sempatik bir insan.

Marshall Ivy = Skylar'ın babası. Kanadalı eski manken ve sörfçü. Elizabeth'le de sörf aracılığıla tanışmış.

Zeus Ivy = Ailenin bir üyeside çok tatlı golden retriever cinsi açık sarı tüylü köpek. Skylar 6 yaşındayken Skylar'ın büyük ısrarları üzerine alınmış. Ailenin en sadık üyesi.

MiamiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin