Birbirimize bir müddet baktıktan sonra Enes minik bir tebessüm etti işte o an kizardigimi hissettim. Yemek yemeye devam ettik. Yemegimiz bittiğinde Deniz için hediye bakmaya gittik. Ilk önce Enes'le beraber bir aksesuar mağazasına girdik ordan Deniz'in cok istediği ama bir türlü alamadığı çantayı aldik .Eminim çok mutlu olucak.
"Ya Enes,bu benim hediyem olsa, bunu ben versem Deniz'e olur mu? "
"Olur, tamam ama başka ne alabiliriz ki?"
"Bakiniriz etrafa, zaten akşam 7'ye kadar vaktimiz var , 20:30 da hazirliklarin bitmesi gerekiyor. "
Enes kolundaki saate baktı.
"Saat 15:00 olmuş. Hadi hemen bakinmaya başlayalım. "
Tamam dercesine kafa salladım.
H&M 'e girdik. Enes bir elbise beğendi ama baya bi dekolteli olduğu için geri biraktirdim. Çünkü 13 senelik arkadaşım ve onu çok iyi tanıyorum. Enes ne zaman doğru düzgün, açık saçık elbiseler almayi düşünmesse o zaman ben de olaya dahil olacam. "Ya kızım bir şey söylesene hadi yaaa"
"Enes-sen-bana-az-önce-kizim-mi-dedin?"
"E-ee şey sanırım "
Bunu söylerken elini ensesine götürdü orada biraz tuttuktan sonra konuşmaya başladı.
"Birden ağzımdan çıkmış olabilir niye olmasın. "
Kafamı unun tersine çevirip sessiz bir şekilde "ben senin o ağzını yerim"dedim. Töbe töbe, ne diyorum ben ,Kumsal-kızım al işte artık her kızım dendiğinde aklıma Enes gelicek ooof of .
"Kumsal, birşey mi dedin?"
"Ha, yok hayır birsey demedim.?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM TEK MUTLULUĞUMSUN
ChickLitUçakta tanışan kumsal ve enes' in kısa öyküsü ile yeni birilerinin olaya dahil olup ortalığı karıştırması...