BEKLE BENİ LONDRA

23 3 0
                                    

Taksiden indikten sonra hemen içeri girdim. Duvardaki dijital ekrani incelerken kendi ismimi görmemle görevlilerin yanına koşup gereken işlemleri yaptırdım.
-UÇAK-
Saate baktığımda 06.33 olduğunu gördüm. Eee.. neden kalkmiyor bu uçak?

+ pardon, uçak hâlâ neden kalmadı acaba?
_ pilot bir beyefendi ile görüşüyor uçağın kalkmasını istemiyormus ya da Londra'ya gitmekten vazgeçecekmis
Allah Allah kim ki acaba neyse
+ tamam teşekkürler.

Kim uçağı bir kişi için bekletirki yani saçma biraz. Ben böyle kendi kendime konuşurken hoparlörden ismimi duydum.
> Pilotunuz konuşuyor , Kumsal Özay çıkış kapısına gidermisiniz lütfen arkadaşınız sizinle konuşmak istiyor.

Ne arkadaşı be Deniz'mi geldi acaba diye düşünürken çıkışa doğru ilerledim . Çıkışa gelince gördüğüm gözlerle dışarı titrek bir nefes verdim.
- Kumsal, gel bi konuşalım hadi güzelim.
+ Enes senin burada ne işin var ?
- Gel anlatacağım lütfen, hadi
+ Gidiyorum Enes boşuna çeneni yorma .
Arkami dönüp tam gidecekken Enes kolumdan tuttu ve beni kendine çekip sıkıca sarıldı.Ben ne olduğunu anlamadan dururken Enes kulağıma birsey fısıldadı.
- Sana aşık değilim ama seni bana bağlayan farklı bir duygu var içimde bu duygu ne hiçbir fikrim yok, zaten parti gecesini hiç hatırlamıyorum biraz icmiştim tek senin uçak ile ilgili söylediklerin kalmış aklımda n'olur gel bir konuşalım .
Ne yani o laflarin hepsi sarhoş olduğu için mi çıkmıştı o dudaklardan?, e peki bana hissettiği duygu ne ?, ve şuan bana neden bu kadar içten sarılıyor? Kafam allak bullak oldu . Enazından bir kere açıklama yapsın diyen iç sesime katılıp uçaktan bavulumu alıp çıktım. Enes'in bana bakması içimi acıtırken bir yandan da mutlu oluyordum.Şu anda resmen Enes' in arabasına binmiş onunla konuşmak için bir yere gidiyorduk.

# 2 SAAT SONRA #

Gözlerimi açtığımda hala yolda olduğumuzu fark etmemle Enes'e baktım hayatından gayet memnun bir şekilde arabayı sürüyordu.
+ Enes
-Hı
+ Nereye gidiyoruz acaba!?
- Konuşmak için bir yere
+Enes çıldırtma beni nereye gidiyoruz hem ben kaç saattir uyuyorum?
- Tamam sakin söyleyeceğim ve sen 2 saattir uyuyorsun.
+ Ne yani biz 2 saattir yan yanamiyiz
- Evet ne var bunda ,hee birde Edirne'ye gidiyoruz yaklaşık 1 saat kaldı
+ Enes sen ciddi misin durdur arabayı ineceğim.¡¿
- Kumsal saçmalama istersen zaten az kaldı mola yerine gideceğiz birazdan.
Aslında mola yerinde kaçsam mı acaba?
-Heee bu arada kaçmayı aklından bile geçirme
+He, ne yok canım ben kim kaçmak kim değil mi ama? Ehehe...
- Kumsal pek inanmadım ama olsun.
+ Üff tamam be kaçmıyorum öf .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEN BENİM TEK MUTLULUĞUMSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin