En sonunda Enes'e kıyamayıp Deniz'in hoşuna gidebilecek bir elbise seçtim. Enes,elbisenin parasını ödedi ve mağazadan çıktık.
Parti Gecesi :
+ Ben zaten senin neyinim ki Enes? Aa ama doğru biz arkadaşız değil mi?
- Evet Kumsal biz sadece arkadaşız. Seni üzmek istemezdim ama ben Yalid ile sevgiliyim ve az önce öpüşürken gördüğün kız ise Yalid'di.
Yazardan:
Kumsal, Enes'e tiksinen gözlerle bakar .
+Siz erkekler hepiniz aynisiniz değil mi? Ben seni diğerlerinden farklı sanmıştım ama sende onlar gibiymişsin. Enes biliyormusun ben seni sevmeye başlamıştım, hemde çok sevmeye başlamıştım ama sen herşeyi mahvettin. Benden buraya kadar sana daha fazla bağlanmadan gitmem gerekiyor hatta dur hemen uçak bileti almam lazım.
Enes, Kumsal'ın söylediklerini öğütmeye çalışırken Kumsal çoktan partiden gitmişti. Kumsal taksi çağırıp eve giderken bir yandan da telefonla Deniz'e ulaşmaya çalışıyordu. Deniz açmayinca kendisini daha fazla tutamadı ve ağlamaya başladı herşey bitmişti artık yarın kesin olarak yurtdışına geri dönüyordu. O kadar çok seviyordu ki o adamı herkesten farklı gibi gelmişti ona ama Enes'in söyledikleri de beyninde yankılanıyordu "Ben Yalid ile sevgiliyim." bu cümle o kadar çok canını yakmıştı ki onları öpüşürken görmesi ise onda büyük hayal kırıklığı yaratmıştı. Bir süre sonra eve vardığında taksiye parasını ödeyip eve girdi. Annesi çoktan uyumuştu aslında bu Kumsal'ın işine gelmişti onu böyle üzgün görmesini istemezdi. Nasıl olsa yarın giderken görecekti annesini. Kumsal,odasına çıkıp bilgisayarını eline aldığı gibi uçak bileti bakmaya başladı. Yarın için en erken bileti aldıktan sonra valizini hazırlayıp yattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM TEK MUTLULUĞUMSUN
ChickLitUçakta tanışan kumsal ve enes' in kısa öyküsü ile yeni birilerinin olaya dahil olup ortalığı karıştırması...