Kalkış

67 3 0
                                    

~~BOLUMUN SON KISMINDA SES DOSYASI VAR. OKUMAYA, ONA BASIP  BASLAYABILIRSINIZ.~~

¤Sabah saat 05.30¤
Sabah alarmin sesiyle uyandım. Saat 05.30 olmuştu uçak 6.30'daydı. Yataktan kalkıp tuvaletin kapısını açtıktan sonra banyoya girdim. Çıktığımda 05.50'ydi rahat ama güzel birşeyler giyip ,saçımı kuruttuktan sonra annemi uyandirmaya gittim. Merdivenlerden aşağı inerken ayağım kaydı ve az kalsın düşüyordum. Kendimi toparlayip aşağı indim. Annemi uyandirdiktan  sonra bana bön bön baktı. Canım annem benim seni çok özleyeceğim. Annem bana bakıp:
× N'oldu Kumsal bu saatte neden kalkıp giyindin?
+ Şey anne ben yurtdışına geri dönüyorum.
Annem yataktan fırlayıp
×  Bunu bana ne zaman söylediğinin farkındasindir umarım?!
+ Evet biliyorum ama gece huzurunu kaçırmak istemedim .
Annemin duvardaki saatine baktığımda saatin 06.10 olduğunu gördüm.
+ Anne benim hemen çıkmam lazım saat 06.30'da uçak kalkıyor.
× Iyi hadi git bakalım ama her hafta görüntülü ara tamam mı?
Anneme "tamam " dedikten sonra hemen yukarı çıkıp valizimi aşağı indirdim. Annemden bir miktar para istedikten sonra hemen ayakkabılarımı giydim telefonumu sarjıyla beraber alıp sarjını sırt çantamin içine attım anneme sıkıca sarılıp optukten sonra direktmen taksi çağırıp beklemeye başladığımda telefonumun zil sesini duydum. Telefona baktığımda Enes' in aradığını gördüm. Telefonu hevessiz (umarım doğru yazmisdir) bir şekilde açtım. Sesi kulaklarimi doldurunca neredeyse ağlayacak duruma geldim. Göz yaşlarımı frenleyip akmamasi için savaş verdim ve kazandım.
- Kumsal, nerdesin ? Cidden gidiyormusun? Kumsal bak biz bence iyiydik arkadaş olabilirdik. Ne bileyim beni sevmen çok saçma ben sana layık biri değilim .Kumsal orada mısın?
+ Buradayım.
Dedikten sonra kesik kesik nefesler verdim.
- Kumsal iyi misin? Kumsal, Özür dilerim tamam mı ben onu seviyorum ama senden farklı bir ülkede yada şehirde olma düşüncesi bile çok berbat .Kumsal lütfen  gitme.
+ Enes, üzgünüm gerçekten çok üzgünüm ama gitmem gerekiyor ve de gidiyorum .Sonra görüşürüz ve umarım görüştüğümüzde canım yanmaz.
-Kum---
Enes'in birşey söylemesine izin vermeyip telefonu kapattığım gibi telefonu sessize aldım. Hemen sonra taksi geldi . Taksiye binip şoföre havalimanına gideceğimi söyledim. Telefonumu elime alıp anneme  telefonu kapatacagima dair bir mesaj attıktan sonra telefonu kapattım.

SEN BENİM TEK MUTLULUĞUMSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin