1. Liniste si dragoste

173 8 3
                                    

A doua zi a inceput din nou la fel, dar nu eram asa de neutra, ci pe fata mi se schita un zambet larg , de care vecinii mei se mirara. La scoala, ma imbracasem lejer, cum imi place mie, cu o camasa colorata cu maneci scurte, blugi colorati, tenesi roz si pe cap imi pusesem o banderola colorata pe care o adoram.El m-a observat si m-a luat de mana . Nu stiam unde ma ducea, dar am acceptat sa merg. Ma adusese intr-un loc linistit si pustiu spunandu-mi :

-      Acest loc ma defineste. Sunt  linistit si pustiu. Ma cheama Zack si am 19 ani. Sunt inca in clasa a 12-a pentru ca atunci cand trebuia sa merg la liceu, parintii mei au murit , iar eu am fost atat de ingrozit, incat numai liceul imi lipsea. Pana acum eram singuratic, dar te-am vazut pe tine ! ...

-      Eu sunt Mary, si am 18 ani .. am o poveste asemanatoare .. si parintii mei au murit , dar tocmai cand aveam 13 ani  L .

-      Uite, Mary, stiu ca e prea repede , dar eu vreau sa te cunosc. Esti foarte frumoasa , dar vreau sa te cunosc pe tine cu adevarat. Cum esti tu ?                         

P.O.V. Mary

El este ! Este exact ca mine !

       Si am inceput sa vorbim. Acel loc pe care eu sincer il iubeam, ma definea si pe mine, si pe el. Imi vorbea asa de frumos, iar vocea lui linistita imi incalzea sufletul .Insa, putin mai tarziu am vazut ca ceasul era 14 ! Uram sa lipsesc de la scoala ! Insa el mi-a amintit ca azi aveam liber si nu trebuia decat sa predam niste referate.

       Din nou el ! Era ideal..

       Dupa muulte alte discutii , cu ajutorul carora ma indragosteam din ce in ce mai mult de el si el de mine , in timp ce vorbea , s-a oprit brusc si s-a apropiat de mine ...In acel moment , mi-am dat seama ce vroia sa faca, dar m-am lasat purtata de val si m-am apropiat si eu. M-a luat de mana. Ma simteam ca si cum as fi prins aripi . Tocmai atunci venea Emily , iar cu personalitatea ei feroce, putea sa distruga orice liniste. Dar Zack n-a vazut-o , si in momentul cand ea trecea pe langa noi, el m-a sarutat. Nu m-a mai interesat nimic. El era acolo, si asta conta cel mai mult ... dupa acest luung sarut, Emily a ramas blocata si m-a chemat sa-mi spuna ceva . Eu vroiam sa ma duc, dar Zack m-a oprit si mi-a soptit la ureche : „Nu te duce ! Ne va tulbura linistea !” . In acel moment am ramas pe ganduri, dar malefica mea colega m-a chemat din nou, dar eu l-am luat de mana pe prietenul meu si am plecat amandoi fara s-o mai bagam in seama. 

In poza --> Mary

Asta sunt eu !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum