4.Orgoliu, dar totusi iubire

106 8 0
                                    

Baiatul canta , iar Mary incepu sa planga . Doamna Moris o trase pe Mary de mana si ii spuse :

-Tu nu ai minte ? Ce faci tu cu baiatul ala ? Parintii lui au murit in inchisoare , sa stii !

- Ce ? Nu cred .. nu se poate ..

-Ba se poate .. du-te si intreaba-l !

-Multumesc , doamna Moris !

-Fugi la el .. spuse doaman Moris cu un suras. J

-Zaack , striga Mary . Zaaaack , vino aici.

-Ce s-a intamplat , Mary ? De ce strigi asa ?

-E adevarat ca parintii tai au murit in inchisoare ?

-Aaa ..

-Spune !

-Defapt, Mary, nu stiu .. parintii mei m-au parasit cand aveam 14 ani si terminasem scoala gimnaziala ... m-au parasit .. nu stiu unde s-au dus , dar , am aflat ca au murit, pentru ca .. da .. am fost chemat la inmormantare ...

-Poftim ??? Si de ce nu mi-ai spus ?

-Pai .. pentru ca .. nu contau vorbele mele. Te simteai in lumea ta si imi vorbeai asa de frumoos .. J

-Haa ? De asta ? Zack, tu ma cunosti ? Am stat impreuna doar o zi, dar tu deja in ziua aia te-ai indoit de mine . Ce crezi ca mai pot spune eu despre relatia asta ? Nu... gata .. te parasesc .. nu te mai vreau langa mine. Am facut o greseala imensa in legatura cu tine si cu noi ..

-Nuuu, te rog, nuu ! Nu-mi fa asta !

-Gata, am terminat .  Adio, Zack !

-Mary ! Mary !

Baiatul izbucni in plans..

Dupa usa era Emily. Auzise totul . Pe fata ei se putea observa usor acea mare-mica fericire ... era defapt .. in culmea fericirii. Se duse linistita la Zack ..

-Zackyy , ce faci iubire ?

-Lasa-ma in pace Emily ! N-am chef de tine acum ...

-ooo, saracutul, Mary te-a parasit cumva ? Doamneee, nu-mi vine sa cred cu cine te bagi in vorba, Zacky ! Aia e o rasfatata .. nu o baga in seama Zacky ! Nu merita !

-Emily , am zis sa ma lasi , bine ?

-Bine, bine, stai linistit J ..

-Poti pleca ?

-Bine .. Pa iubiii

Tocmai atunci pe langa ei trecea Mary. Cand a auzit cuvantul „Iubiii”, s-a dus la Zack si i-a spus :

-Aa, deci deja m-ai inlocuit ? Nu inteleg ce am vazut la tine. Imi vine sa-mi dau in cap ! Ahh

-Mary, nu te mai recunosc ! Nu erai asa ! Nici eu nu inteleg ce am vazut la tine ! aahh ! Incerci sa ma schimbi ? EU sunt linistit, ai inteles ? Nu vreau sa fiu nervos asa ca tine. Nu parca ai sparge ceva ! Doamne !

-Zack , taci ! Nu ma supara ! Lasa-ma in linistea mea si du-te la iubita ta !

-Ce liniste, Mary ? Nu vezi ca mori de nervi ?

-Poftim ? Mai bine nu mai vorbi, ca vorbesti prost ! Tu nu vezi ?

Ok, am inteles ideea Mary ! Lasa-ma ! 

Asta sunt eu !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum