Prolog

114 6 0
                                    

Povestea mea incepe ca oricare alta poveste a unei printese moderne.. stand intr-o seara linistita de vara,afara,ascultand greierii si savurandu-mi obsesiile:nicotina si alcoolul. Un peisaj feeric completat de cerul instelat si de o luna plina si ca in oricare alta poveste horror..iadul s-a dezlantuit.
Am clipit de doua ori ametita de aburii alcoolului si incercand sa privesc dincolo de perdeaua de fum. Doi ochi sclipind in noapte s-au apropiat de mine iar atunci l-am descoperit pe el...noua mea obsesie.
Nu ii puteam vedea fata din cauza din cauza intunericului dar trasaturile ii erau vizibile in lumina difuza a lunii.
-Damian. camera 3. e tot ce a zis inainte de a disparea in intunericul abisal.
M-am ridicat involuntar si l-am urmarit ca prin transa.
Ajunsa in fata cabanei farmecul se intensifica si electrizata pe deplin m-am apropiat. In momenrul in care m-am pozitionat in fata usii toata adrenalina disparu iar genunchii incepura a imi ceda. Constiinta imi zicea ca nu e moral aveam un sentiment de frica combinata cu dispret fata de propria-mi persoana si m-am decis sa ma intorc...dar pana sa o fac usa se intredeschise si un Damian la bustul gol ma pofti in camera lui luminata slab de o lumanare ajunsa aproape de sfarsit. M-am asezat pe pat si am asteptat..3.4.5 minute...Damian disparu in intuneric. 

Silueta-i difuza aparu dintr.o data cu 2 pahare intr-o mana si o sticla de ceva in cealalta. Imi intinse paharul in care lichidul intunecat se agita pragmatic.

-Cine esti? am intrebat cu glas sfarsit
-Inceputul si sfarsitul. Alfa si Omega. Am multe denumiri si multe conotatii dar in seara asta numeste-ma Damian.
Am ramas tacuti sorbind tacticos din paharele noastre.
-De ce? Am rupt din nou tacerea
-Strica?
Avea dreptate. Cele trei obsesii ale mele s-au intrunit in seara aceea:sexul bautura si tigarile.
Dimineata m-a prins intr-un pat gol.intr-o camera necunoscuta mie.
Damian nu era langa mine...defapt nu era nimic in acea camera care sa ii tradeze existenta . M-am ridicat din pat,culegandu-mi grabita hainele aruncate,neglijent,prin camera. In graba mea am lovit ceva. Doua pahare si o sticla de vin.. Deci nu a fost doar un vis.
Si astfel...jocul a inceput.

Am iesit rapid din camera si am pornit greoi pe strazile pline de oameni grabiti. Era deja 10 dimineata iar eu nu aveam o tinta fixa. Pana sa realizez picioarele ma purtara pana in fata catedralei. Ce faceam eu aici? Nu sunt crestina...poate doar in acte ca de altfel nu cred in prieteni imaginari atotputernici. Am aruncat o ultima privire si apoi m-am intors pe calcaie,pierzandu-ma printre entitatile celor din jur.
Am ratacit pe strazile laturalnice ore in sir pana am ajuns in josul plajei. M-am asezat pe nisipul racoros si am incept sa privesc cum soarele deja se scalda in apa albastruie a marii. Apusul. Deja era noapte.

Mi-am scotocit prin buzunare dupa pachetul de tigari si dupa bricheta. Fumul nociv imi inundat plamanii sufocandu-ma.
Sa fi fost inca o vedenie? Sa fi fost de la alcool? Dar paharele de dimineata tradau realitatea.
Mi-am aruncat chistocul in apa deja neagra a marii si am fugit inapoi spre complexul de cabane.
Am ciocanit rapid la usa administratorii incercand sa imi reglez reapiratia.
Doamna invarsta,deja bine-mi cunoscuta imi deschise usa si ma pofti inauntru.
-Cu ce te mai pot ajuta?
-As dori sa stiu cine a fost cazat aseara in camera 3.
-Adevarul e ca nu stiu. A trimis banii prin banca si a cerut ca usa de la camera lui sa fie lasata descuiata. Nu l-a vazut si nu l-a auzit nimeni.
Si asa a disparut din peisaj noua mea obsesie...

 Dar cum nimic nu dispare pana nu e inlocuit de altceva asa a aparut noua mea obsesie..iarba.

Ma apucasem de iarba de vreo luna si de fiecare data aveam aceeasi halucinatie,masturbandu-ma cu gandul la el,imaginandu-mi cum ar fi sa il simt din nou in mine,peste mine,sub mine,al meu. Placerea disparea odata cu efectul marfurilor iar depresia se instala in sufletul meu. 

Si asa a aparut noua mea obsesie..pastilele.

Il vedeam peste tot,ii auzeam glasul strigandu-ma si imi doream sa se sfarseasca tot si sa fiu libera. Ajunsesem o depravata,o curva,o scursura de cea mai joasa speta si doream sa termin tot chinul. Asa s-a nascut noua mea obsesie. Dar obsesia mea a fost de o singura noapte la fel ca iscoditorul obsesiilor mele..iar in seara aceea am inchis ochii pe veci.


Acum il vad,il simt si il aud peste tot. E pretutindeni si nicaieri. E cel care ma urca si ma coboara. E cel care m-a intampinat urandu.mi Bun venit in purgatoriu.

ObsesiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum