Mortul nemort

23 2 0
                                    

Desi ma intorsesem in purgatoriu de putina vreme, probabil o saptamana pe Pamant, Rusalka continua sa ma viziteze mereu si de fiecare data era tot mai stresata si nervoasa. Mai devreme ma anunta Pontianak ca urma sa vina,din nou sa ma ia la o plimbare pe paman pe motivul ' Trebuie sa iti zic ceva,dar Agares nu poate afla ce anume iti zic.' asa ca iata-ma in dreptul portii Iadului,asteptandu-mi mentorul si de altfel o cunostinta foarte apropiata mie. Poate va suna paradoxal,poate ca e doar efectul cantecului de sirena, dar sunt foarte apropiata de Rusalka. De cand sunt in purgatoriu m-am integrat destul de bine si am ajuns sa cunosc multe fiinte de care ma simt foarte apropiata. In schimb.. De Agares nu mai stiu nimic. Nu ca mi-ar pasa, sau ceva.
-Esti gata,Eiva?
Oh! Si iat-o. O adevarata muza. O frumusete rara,orbitoare. Este peste toate asteptarile pamantenilor si peste toate descrierile facute de marinarii care au scapat din ghiarele ei. Rusalka.. Un ideal al frumusetii si al raului incarnate intr-un corp plapand.
Am murmurat un da si am urmat-o indeaproape, trecand poarta Iadului, urmand calea spre taramul lui Agares si spre portalul ei.
Tot drumul am fost incordate, linistea dintre noi accentuandu-mi teama.
Ce imi va zice? Ce se va intampla? De ce ii ascunde acel CEVA lui Agares?
Ajunse la lac,aceasta se arunca in el fara sa clipeasca,picioarele-i lungi devenind cat ai clipi, o coada lunga solzoasa si de o culoare mâloasă.
Am sarit in urma ei,iar aceasta ma stranse prieteneste de umeri,zambindu-mi.
-Calm. Nu e nimic grav. Nu ai de ce sa iti faci griji. E doar ceva ce trebuie sa iti zic... in calitate de prietena.

-Pai spune-mi! Nu ma mai tine atat pe jar.
-Eiva..Tu nu esti moarta.

-Pai nu..Doar ma misc si..cred ca respir, sau ma rog..nu stiu cum sta treaba cu spiritele.

-Nu,nu..Eiva! Tu chiar nu esti moarta.

-Visez?

-Relativ..

-Las-odracu de treaba Rusalka! Foloseste cuvintele potrivite si explica-mi.

-Esti in coma..Nu esti moarta, insa sufletul tau a crezut ca inima ti s-a oprit de tot asa ca a parasit corpul insa corpul tau a fost readus la viata si cum sufletul tau nu mai era in corp, atunci s-a intamplat treaba asta deci...te afli aici, desi ar trebui sa fii pe pamant!

-Ai terminat?

-FEMEIE IA TREBURILE ASTEA IN SERIOS! Tu nu esti moarta... Trebuie sa te intorci..

-Daca nu eram moarta, crezi ca Agares ma mai tinea degeaba aici? Sunt inutila pentru el!

-Te tine aici pana vei muri definitiv pe pamant! Nu vrea sa traiesti!

-De ce? Ce motive ar avea?

-Agares...s-a intrupat intr-un muritor si...el e cel care te-a sedus.. Adevarul e ca, daca ai fi ramas pe pamant, tu ai fi fost singurul om capabil de a lupta cu Anticristul proiectat de Agares si restul lorzilor. Destinul tau era sa il seduci pe Anticrist si astfel el s-ar fi abatut de la datoriile lui de a aduce raul,disperarea si pacatul in lume..

-Eu?

-Nu..Maica-ta! Ce am spus? Eiva...trebuie sa te intorci pe pamant. Destinul tau e sa impiedici acel razboi. Lucifer crede ca va castiga, dar nu e asa. Eiva vom pieri cu totii!!

-Nu sunteti deja morti?

-Practic..Bine, sa reformulez. VOM DISPAREA CU TOTII!!

-Bine, dar cum as putea scapa din purdatoriu?

-Nu-ti face griji..Te voi ajuta eu..

-Huuh..ce tare.

-Hmm?
-Tocmai am devenit un mort nemort..


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 23, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ObsesiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum