Merhaba, bugün sizlere telepati gibi hisleriniz güçlendirmek için çok ama çok basit bir oyun göstereceğim. Aslında oyun değil, ama dikkatinizi çekmek için öyle diyelim.
Hadi Başlıyalım!Zener Kartları diye bilinirler.
Kartların, tarihi hakkında bahsetmiyeceğim. Sadece yapılışını göstereceğim; (MultiMedya'da ki görsellerden çiziniz)
Öncellikle küçük hepsi aynı oranlı 25 kağıt desteleri keselim A4 Kağıdıda olabilir yeter ki arkasını çevirdiğimizde, Görmeyelim diğer tarafta ki simgeyi.
Ardından bir kalem veya mürekkep fırçası ile MultiMedya'da ki simgeleri çizelim (yuvarlak, dalga, artı, davut yıldızı, kare) 25 Kağıda da aynılarını çiziniz.
Unutmayın desteyi kullanıcak iseniz, saklayın ve sağlam bir yerde saklayın.
Ardından Yapılış ve Çizimler bittiği zaman hemen sessiz bir ortama geçelim.
Ortamda kartları karıştırın, görmeyin ama asla arkataraflı yani..
Ardından 25 Tane'yi önünüze dizin gözlerinizi kapattın, ve o an her karttın size cevapları söylediğini düşünün.
Ardından gözleri açın.
Her karttın üzerine gözleriniz ile odaklanın, her kart için 30 saniye düşünün ve hangi simgeyi bellirtiğini içinizden veya sesiniz ile paylaşın.
Mesala; Şu kart; Dalga simgesini temsil ediyor, ardından kartı açın eğer doğru ise doğru sayılarınızı aklınızda tutun.
Bu kadar, günde yaklaşık, 2 kere deneyin bu hem hislerini güçlendirir hem de bir karşıda ki insanın ne düşündüğünü bile, ileri seviyelerde anlarsınız.
Ve bitti.. İyi denemeler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Medyumluk hakkında herşey
RandomSizleri Yeni Bir Dünya İle Tanıştırayım. Astral Seyehat Lucid Dream Psişik Güçler Çakralar Hislerinizi Güçlendirme Ritüeller Meditasyon Ruhlar Demonlar Ve Medyumluk hakkında her şey..