Doğal Teknik İle Geçmiş Yaşama Dönüş

924 11 5
                                    

Merhaba, bugün sizlere Geçmiş Yaşamınızı Doğal yolda Hatırlamayı anlatacağım.

Hadi Başlıyalım!

* Geçmiş Yaşam anımsamasına, bilinçli izlenimleriniz psişik kavryışınızı etkilemeden önce, gezinin başlarında başlayın.
* Işıktan Bir resim çerçevesi hayal edin ve çerçevenin içine girmek için onu yavaş yavaş genişletin.
* Uzak bir kapıya doğru yürüyün, yürürken de kalenin, manastırın veya evin yaşam ve insanlarla dolu olduğunu hayal edin.
* Şimdi ayaklarınıza ve hangi ayakkabıları giydiğinize bakın. Yüz hatlarınızı görmek için yukarı bakıp yansıtıcı bir yüzey bulun.
* Benzer şekilde giyinmiş birini izleyip onun düzenine girin.
* Tanınıp selamlanabilirsinizi. Eğer öyle olursa, yaşamınız hakkında bir şeyler öğrenmeye çalışın.
* Yakın Çevrenizin Dışın, Şehre veya Kırsala gidin ve içinde bulunduğunuz dönemle ilgili ipuçları bulmaya çalışın.
* Hazır olduğunuzda aynı yoldan geri dönün ve ışıktan çerçevenin içinde dikilin ve çerçevenin yavaş yavaş kaybolmasına izin verin.
* Ziyaret ettiğiniz alanda sessizce yürüyün ve orada, geçmiş yaşam anımsaması sırasında gördüğünüz bir yer olup olmadığına bakın.
* Özellikle, Belirsizce tanıdık gelebilecek resim ve fotoğraflara bakın.
* Yaptığınız geriye dönüşten hatırlayacağınız yüzler ve yerler olabilir.
* Gittiğiniz zamanda neler olduğunu öğrenmeye çalışın.
* Bir süre sonra, oralarda belli bir hayattınız olmasa bile, kendiniz diğer zamanlarla ve yerlerle bağlantı kurarken bulacaksınız.
* Psikometri, bilinmeyeni görme ve geçmiş yaaşam anımsamaları psişik farkındalığın tüm unsurlarıdır ve sık sık uyguladıkça, değişik unsurlar biraraya gelip size daha sık ve detaylı deneyimler yaşatcaklardır.

Medyumluk hakkında herşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin