klasik ruh çağırma

5.7K 107 17
                                    


Klasik bir ruh çağırma seansında ruhlara ya da gaipten gelen haberlere aracılık eden bir medyum vardır. Medyum konsantre olarak trans haline girer ve ruhlarla ilişkiye geçer. Ruhlar bazen onun ağzından konuşur, bazen de medyuma yazı yazdırırlar. Ancak her zaman medyum aracılığıyla konuşulmayabilir. Örneğin fincanla ruh çağırma halk arasında çok yaygın bir sistemdir. Masanın üstüne çevresi alfabenin tüm harflerinin yazılı olduğu, ortada da evet-hayır kelimelerinin yazılı bulunduğu bir karton konur. Kartonun üstünde bir fincan vardır ve seansa katılan herkes parmağını bu fincana değdirir. Ruh geldiğinde sanıların cevabını fincanı harfler arasında gezdirip kelimeler yazarak verir.

Seansa katılanların çağırdıkları ruhun "geldiğini" ifade eden bir başka yöntem de masanın yerden havalanması, ışıkların kendi kendine yanıp sönmesi, kapıların çarpması gibi birtakım fiziki belirtilerdir. Halk arasında "geldinse tahtaya üç kere vur" türünden şakalara yol açan bu durum aslında gözbağcılığına en açık konulardan biridir. Seansların genellikle karanlık ya da loş odalarda yapılmaları bu tür gözbağcılıkları oldukça kolaylaştırmaktadır.

Şimdi herkesin başarabileceği basit bir usulle ruh çağırma yapmayı öğretiyorum. Bu usuller en basitidir. Eğer uygulama esnasında yanlış yaparsanız beni sorumlu tutmayacağınızı peşinen kabul etmek durumundasınız. Ama sorununuz olursa bana yazabilirsiniz.
Devam edecektir.

Medyumluk hakkında herşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin