Melekler sayılarla size mesaj yolluyor

2K 24 7
                                    

Merhaba, bugün Meleklerimizin bize sayılarla yolladığı mesajı anlatıcam.
Hadi Başlıyalım!

Bazı sayıların sürekli karşına çıktığı oluyor mu?
Rüyanda, gerçek hayatta, okuduğun metinlerde, şeyrettiğin filmlerde, telefon numaralarında, önünde giden arabanın plakasında???

Dr. Doreen Virtue'ya göre melekler sayılar aracılığıyla özel mesajlar
gönderiyorlar...

Numeroloji bilimi Pisagor, Hermes ve Eflatun gibi büyük ustalar sayesinde hayat bulan ve bugüne kadar gizemini koruyan ender kutsal bilimlerden biridir.

Meleklere göre, sayıların dizilisi çok önemli. Örneğin, 3 veya daha fazla sayı varsa, ortada kalan sayıya dikkat etmek gerekiyor.

Melekler sana da mesaj yolluyor olabilir mi? Örneğin, saate her baktığında ayni saati gösterdiği oluyor mu (ben bir kaç yol önce her gece saat 3'te uyanırdım...)?

Aşağıda bazı sayıların temel anlamını bulabilirsin. Fakat gördüğün sayı senin için farklı bir anlam taşıyor olabilir, o nedenle meleklerine "bana bununla anlatmak istediğiniz nedir" diye sorabilirsin.

111 - Düşüncelerini dikkatli bir şekilde izle, ve sadece istediğin şeyleri düşündüğünden emin ol, istemediğin şeyleri değil. Bu sayı, fırsatlar kapısının açılıp düşüncelerinin rekor hızla gerçekleşiyor olduğunun işaretidir. 111 sayısı bir ampulün parlak ışığı gibidir. Bu demektir ki, evren, tam su anda düşüncelerinin fotoğrafını çekti ve onlara hayat vermek üzere. Evrenin yakaladığı düşüncelerden memnun musun? Değilsen, düşüncelerini düzelt (düşüncelerini kontrol etmek veya izlemek zor geliyorsa meleklerinden yardim iste).

222 - Yeni ektiğimiz fikirler gerçekleşmek üzere büyümeye başlıyorlar. Onlara su vermeye ve bakmaya devam et, çok yakında gerçekleştiklerinin kanıtı olarak toprağı deldiklerini göreceksin. Başka bir deyişle, mucize gerçekleşmeden 5 dakika önce pes etme. düşüncelerinin gerçekleştiğini yakında çok acık bir şekilde göreceksin, o yüzden devam et! Pozitif düşünceler oluşturmayı surdur, olumlama yap ve gözünde canlandırmaya devam et.

333 - Yükselmiş efendiler sana yakin, yardımlarına, sevgilerine ve arkadaşlıklarına sahip olduğunu bilmeni istiyorlar. Yükselmiş efendileri çağır sıksIk, özellikle de 3 şayisinin varyasyonlarını gördüğünde. Bazı unlu yükselmiş efendiler şunlardır: Isa, Musa, Meryem, Duan Yine, ve Yogananda.

444 - Melekler su anda etrafını sarıyorlar, sevgi ve yardımlarından tekrar emin olman için. Endişelenme çünkü meleklerin yardımı çok yakında.

555 - Emniyet kemerini bağla. çok büyük hayati bir değişim seni bekliyor. Her tur değişim hayat akışının doğal bir parçası olduğundan bu değişim pozitif veya negatif olarak görülmemeli. Belki bu değişim dualarının cevabidir, o nedenle kendini huzur içinde görmeye ve hissetmeye devam et.

666 - düşüncelerinin dengesi bozulmuş su anda, çok fazla materyalist dünyaya odaklanmışlar. Bu şayi dizimi cennet ve dünya arasındaki düşüncelerini dengelemeni istiyor. Unlu "Dağdaki Sermon" gibi melekler,ruh ve hizmete odaklanmanı ve maddesel ve duygusal ihtiyaçlarının otomatik olarak karşılanacağını bilmeni istiyorlar.

777 - Melekler seni alkışlıyorlar, tebrikler, gümbür gümbür geliyorsun! İyi is çıkarmaya devam et ve bil ki dileğin gerçekleşiyor. Bu olağanüstü derecede olumlu bir işaret ve daha fazla mucize gerçekleşeceğini beklemen gerektiği anlamına geliyor.

888 - Hayatındaki bir donem kapanmak üzere, ve bu sana hazırlanmak için gönderilen bir uyarı. Bu sayı dizimi duygusal bir kariyer veya ilişki dönemini sonlandırmak üzere olduğun anlamına gelebilir. Ayrıca tünelin sonunda ışık olduğu anlamına da geliyor. Buna ek olarak, "Mahsul olgunlaştı. Toplamak ve keyfini çıkarmak için bekleme." anlamına da geliyor. Başka bir deyişle, hamleni yapmak veya emeğinin karşılığını almak için gecikme.

Medyumluk hakkında herşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin