Melek Evokasyon Ritüeli

1.2K 8 1
                                    

Merhaba, bugün sizlere melek evokasyon ritüelini anlatacağım.
Hadi Başlıyalım!

Tapınağı Hazırlamak

Majikal giysiyi giyin ve üzerinde meleğin sigili bulunan kolyeyi takın.
Altarın üstüne bir bez örtün, bir zil koyun, yanan bir mum ve sandal ağacı tütsüsü koyun.
Altarınızı ve kendinizi halattan bir çemberin içinde koruma altına alın ve yüzünüzü doğuya dönün.
Meleğin tasvirini okuyun ve isteklerinizi yazın.

Ritüelin Açılışı

Zili Çalın ve şunu söyleyin;

''Bu tapınak şuan açık.''

Açılış Duası;''Önümde Rafael, Arkamda Gabriel, Sağ tarafımda Michael ve Sol tarafımda Auriel. Etrafımda pentagram parlıyor ve üstümde altı köşeli yıldız parlıyor.''(1)

İletişim;

sigiline bakın ve isteğinizi görselleştirin.
Üç kez şunu söyleyin:''Seni çağırıyor ve uyandırıyorum, (Meleğin adı(2)), gözle görülür bir şekilde görün ve benim isteklerime cevap ver''
sigiline tekrar bakın ve isteğinizi tamamıyla imajine edin.

Ritüelin Kapanışı;

Ayrılma izni:'' Sana teşekkür ederim, Melekler, bu ritüel şimdi bitiyor. Tüm güçler, kişiler ve enerjiler ben onları yeniden çağırana dek gidebilirler. Mutlak İsimle, benim istediğimi yapmaya barış içinde gidin.Hiç kimseye,hiç bir şeye ve banada zarar vermeyin.Benim gibi, sevgiyle.

So mote it be''(3)

Zili çalın:''Bu tapınak artık kapalı'' diyin ve hemen çalışmanızı not edin.

Yukarıdaki ritüeli direk uygulayabilirsiniz yada kendi geleneğinizden unsurlar ekleyip kullanabilirsiniz. Önerim farklı ve size daha uygun şekilde uygulamanızdır.
1 diye işaretlediğim yerde Küçük Defetme ve Çağrı pentagram ritüellerini uygularsanız daha iyi etki alabilirsiniz.
2 diye işaretlediğim yerde meleğin ismi gür bir sesle titreşimli olarak söylenmeli.
3 diye işaretlediğim yerde Küçük Defetme Pentagram Ritüelini tekrarlamanızı tavsiye ederim.

Medyumluk hakkında herşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin