Anlamlı Rüyalar için Hazırlık

1K 12 9
                                    

Merhaba, bugün Anlamlı Rüya görmek için bir teknikten bahsedeceğim.
Hadi Başlıyalım!

Yatağınızın etrafına küçük, kokulu mumlar yerleştirin. Psişik kavrayış için mor, huzurlu uyku için de pembeyi tercih edin. Veya kokusuz mum kullanıp uyumadan önce yatak odanızın içinde kısa bir süre psişik ve uyku getirici esanslı yağlardan birini yakabilirsiniz. Uyumadan önce hepsinin söndüğünden emin olun. Bu rahat ortamda uykuya dalacağınızı hissederseniz, sizi uyarması için çalar saat kurun.
Bu yumuşak ışıkta sessizce yatın ve zihninizde bir görüntü - içinde küçük, yarı şeffaf balıkların yüzdüğünü kocaman pembe, camdan bir tank görüntüsünü oluşturun. Her balığın, sudan çıkarken bir gökkuşağına yayılan ve yüzüp giden bir gökkuşağı kabarcığına dönüştüğünü hayal edin.
En uzağından başlayarak mumları teker, teker söndürün. Söndürürken, ilk mumun ışığını arkadaşlarınıza ve ailenize, ikinci mumun ışığını barış ve düşmanlarınıza veya sizi söz veya hareketleriyle incitmiş olanlara gönderin. Aklınızdan ve kalbinizden olumsuzluğu çıkarmanız, olumlu rüyalar görmeniz açısından önemlidir.
Yanan tek bir mum kalıncaya kadar devam edin. Son mumun ışığına gözlerinizi dikin ve sıcaklık, ışık, siz sıcaklık ve altın parlaklık yıkanana ve muhteşem gökkuşağıdan geçene kadar yaklaşsın. Renkler etrafınızdan ve içinizden süzülsün ve gözlerinizi kapayınca, ışık içinizden yayılsın. Şimdi de renkler soluklaşsın ve siz ruhunuzun rehberliğinde yavaşça uzaklaşırken etrafınızı saran beyaz veya pembe, pamuk gibi bulutlara işlesin. Bu yarı rüya halinde, uyku dünyasında kendi girişinizi yapabilirsiniz.
Son mumu da söndürün ve uyuyana kadar, karanlıkta, altın parlaklığı ve pamuk bulutları tekrar zihninizde canlandırın.

Medyumluk hakkında herşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin