13.NEZAPOMENUTELNÝ SEN

57 4 2
                                    

Můj sen, když jsem byla na sálu: Jerry mě pozval ven do parku. Když jsem stála před parkem, tak mě chytl někdo za oči a vedl mě parkem. Věděla jsem, že je to Jerry, ale stejně jsem znervózňila. Kam mě to vede? Co se bude dít? Tak jsem jen bezmocně šla a přemýšlela, co to má znamenat. Jerry mi pustil ruce z očí a uviděla jsem na trávníku uprostřed parku úžasný piknik. Na bílé dece ležela uprostřed obrovská kytice růží. ,,Ta je pro tebe" řekl a předal mi ji. Nic jsem neřekla, ale hned jsem mu skočila kolem krku a nepustila se. Trochu byl překvapený, ale byl rád, že jsem ho objala. Usmál se a řekl: ,,Pro tebe všechno." A dal mi pusu na tvář. Po čase jsme si sedli na deku, na které mimo kytice růží, byla mistička s ovocem, čokoládou a s bonbóny marschmellow. ,,Jak můžeš vědět, že je zbožňuju?" podíval se na mě ,,Já tě dobře znám". K pití byly připraveny dva ručně vydlabané kokosy. V kokosech byl boršč s plovoucími malinami a s barevným dlouhým brčkem. ,,To ty sám?" ,,No samozřejmě". Tak jsme si povídali a potom mě doprovodil domů. Před domem mě políbil. Zčervenala jsem a řekla sladké sny. Doufala jsem, že nás spolu neviděla mamka oknem. Kdyby se to dozvěděla, byla bych mrtvá. Řekla jsem jí totiž, že jdu ke kámošce.

Něco jako kamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat