Dnes ráno (v neděli) jsem spala přesně do 12:49. A stejně jsem byla hrozně ospalá. Na večírku jsme skončili v 1:15 a šla jsem spát asi ve třištvrtě na dvě. Celý zbytek dne (část, kterou jsem neprospala) jsem uklízela bordel, cigára a alkohol. Bylo docela těžký se obhajovat před mamkou a dokazovat jí, že jsem nepila, nezdařila ani něco jinýho. Nakonec jsem dostala zázračná na tejden. Mě by to nevadilo, ale zrovna jsem chtěla chodit venčit psa s Jerrym. Nakonec jsem ani mance nevyčítala to, že mi zařídila školní narozeninovou party. Protože jsem byla šťastná, že jsem si konečně našla kamaráda. Teda on si spíš našel mě. Stejně jsem vděčná mamče, DÍKY MAMI!!! Přesně ve 3:09 odpoledne mi zazvonil telefon. A na displeji bylo: JERRY<3. Celá roztřesená jsem to zvedla a řekla jsem: ,,Ahoj" a čekala jsem co se bude dít. A on: ,,Ahoj tady Jerry, jestli si vzpomínáš." ,,Jasně." ,,Nechtěla bys semnou jít dneska ve čtyři venčit psa?",,Hm...já bych chtěla, ale já mám na tejden zaracha kvůli včerejšku. Víš co alkohol, cigarety,... ,,Hmm nevadí, ale kdyby to nějak šlo a chtěla bys, tak se sejdeme na rohu ulice." ,,Jo jo, zkusím to a kdyby to šlo, tak tam ve čtyři budu." On: ,,Tak ahoj a doufám, že se uvidíme." ,,Jojo ahoj."