Jerry se mě zeptal, jestli si půjdem sednout k jezeru na molo (máme ho před barákem). Řekla jsem: ,,Jasně, proč ne?" Cestou z domu se na nás koukali všichni, co jsme potkali. Jerry se mě ptal: ,,Proč ses mi celé ty tři roky vyhýbala? Chtěl jsem se s tebou seznámit už dávno." ,,Cože? To kdybych věděla, tak už jsme nerozlučný kámoši navždy." ,,Nevadí, mužem si to vynahradit." řekl. Já jsem se jen na něj zadívala a nemohla jsem se očima odtrhnout od jeho hlavy. Potom už jsme se cestou nebavili. Přišli jsme k molu, sedli jsme si a on se mě zeptal: ,,Promiň, že se ptám, ale proč vlastně nemáš žádné přátele?" ,,Ty nevíš, že u nás na škole učí moje mamka?" No, to vím, ale nechápu proč kvůli tomu se s tebou nikdo nechce bavit." Už je to tak." Jerry mě obejmul, protože viděl, jak jsem smutná. Potom mi povídal o sobě: chodí do druháku (je o dva roky starší), je mu sedmnáct, má mladší sestru, která chodí semnou do třídy a jmenuje se Eleanor (je to jedna z největších barbínek od nás ze třídy). Dokonce jsme zjistili, ze jsme sousedi. On bydlí nalevo od nás v nejluxusnější vile v celé naší čtvrti. ,,Tak to semnou můžeš chodit venčit mýho psa Riechela jestli budeš chtít." povídal Jerry. ,,To budu moc ráda." Najednou jsme se na sebe zadívali a pomalu jsme se k sobě přibližovali, začali jsme se líbat. ,,Zůstane to v tajnosti." řekla jsem. ,,Jo, zůstane, tak dobrou." odpověděl. ,,Dobrou." taky jsem řekla. A on mi dal pusu na tvář na rozloučenou.