Dimineata urmatoare, m-am trezit la ora 11:20. Justin inca dormea. Am coborat la parter sa fac o cafea pentru amandoi. Am pus cate un bol de cereale pentru fiecare si le-am asezat pe masa.
Deodata, cineva ma apuca de talie si ma strange in brate. Justin, el era, era atat de sexy la bustul gol si doar in pantaloni de casa. Patratelele se puteau observa fara sa se incordeze. Ma ia in brate, imi incolacesc picioarele in jurul lui si ma aseaza pe masa. Ma saruta foarte pasional, apoi se apropie de urechea mea si imi sopteste "Buna dimineata frumoasa mea".
Eu: Buna dimineata iubitul meu perfect! - il sarut timp de 5-6 secunde.
J: Iubito, vad ca ai aranjat masa...mmm..minunat..eram lihnit.
Eu: Aseaza-te la masa, ma duc sa iau laptele din frigider.
Mancam linistiti cerealele cu lapte, cand deodata suntem intrerupti de un telefon. Telefonul lui Justin suna fara incetare. Era Scooter, managerul lui.
Convorbire telefonică:
J: Hey Scoot!
S: Justin, unde esti?
J: Sunt cu Selena.
S: Am nevoie ca tu sa fii prezent aici, trebuie sa discutam. Veniti cat mai repede.
J: Bine, in 30 de minute suntem la studio!Apel incheiat.
J: Iubito, trebuie sa mergem repede pana la studio. Scooter m-a chemat de urgenta.
Eu: Du-te, nu pot venii neinvitata.
J: A specificat " Veniti cat mai repede"
Eu: Bine, revin in 10 minute..Am urcat la etaj sa ma imbrac. Nu imi vine sa cred, voi ajunge in studioul in care Justin a compus atatea melodii, voi ajunge in studioul actualului meu iubit, il voi cunoaste pe Scooter, pe Kenny si pe restul echipajului.
M-am imbracat intr-o rochie albastra,lunga si vaporoasa, am luat niste sandale negre cu deget, m-am machiat si am coborat la Justin. Acesta ma astepta ca sa mergem. Am urcat in masina si dusi am fost.
Cand am coborat din masina am fost asaltati de Paparazzi. Acestia inconjurasera studioul. Am bagat capul in pamant si mergeam cat mai repede. Justin ma tinea de mana. Intrebarile acelor oameni ma intimidau.Paparazzi: Selena, cum este sa ai o relatie cu cel mai cunoscut artist?
Selena esti cumva insarcinata?
O sa va casatoriti?
Te vei muta la Justin?Wtf ...insarcinata..oameni buni..am aproare 17 ani, inca sunt un copil. - spun in mintea mea -
Ajungem sus in studio si Scooter ne astepta.
S: Justin, in sfarsit! Selena, buna, Scooter, incantat!
Eu: Buna, de asemenea! Ma bucur sa te cunosc. - am facut cunostiinta cu toti -S: Justin, am nevoie ca tu sa termini de inregistrat Home to mama, pentru ca peste 2 zile vom pleca catre New York, o sa ai concert acolo, iar Selena o sa vina cu noi.
J: In 2 zile? Nu stiu daca o sa reusesc...Eu: Justin, scumpule, fa-o pentru fanii tai.
Din perspectiva lui Justin:
Ma simt ciudat, faptul ca am adus-o pe Selena la studio pentru prima data si am fost asaltati de paparazzi m-a facut sa ma simt prost. Tot felul de intrebari au fost aruncate la adresa Selenei. Stiu ca o sa ii fie greu sa se adapteze la asta, dar asta este viata mea..si de acum si a ei...trebuie sa se obisnuiasca, fiindca asta o sa fie viata ei de acum incolo.
Pe langa faptul ca am dat peste paparazzi, Scooter tocmai ne-a anuntat ca peste 2 zile o sa mergem in New York ca sa tin un concert. In acel moment m-am uitat la fata ei, era foarte uimita si detasata.
Am inceput sa inregistrez cantecul. In timp ce cantam ma uitam la ea si ea la mine. Imi zambea foarte frumos...probabil si-a dat seama ca acest cantec este defapt pentru ea. Dupa cateva ore de modificat cantecul, tonalitatea, ritmul si de inregistrat melodia..am terminat si m-am dus la ea.
CITEȘTI
Iubire eternă ( Justin Bieber )
FanfictionÎntre vis și realitate se creează o mare confuzie. Oare ce se va intampla pe parcurs va face parte doar dintr-un vis sau va fi realitatea? Aceasta este povestea unei simple fete care intamplator isi intalneste viitorul in fata ochiilor. Un viitor mi...