J: Eu zic sa ii punem numele Emma.
Eu: Emma, foarte frumos. De unde ti-a venit in minte numele acesta?
J: Verisoara mea poarta numele Emma. Este o persoana importanta pentru mine.
Eu: Emma ramane.Am luat si ceritificatul de nastere apoi am mers acasa.
Justin era foarte fericit ca isi putea tine in final fiica in brate.Din perspectiva lui Justin:
Eram fericit. Ea...era minunata. Avea trasaturile mele si ale Selenei. Ochii erau clar ai mei. Era un inger, o minunatie de fata. In sfarsit eram convins ca ea este a mea, ca acest inger pazitor ce se afla in bratele mele este al meu si al sotiei mele...iubita. Hmm cred ca ar fi cazul sa o cer pe Selena in casatorie. Deja nu mai suport. Vreau sa stiu ca este a mea si sufleteste si prin acte. Sa stiu ca imi va purta numele. Selena BIEBER, ce frumos suna. Emma Maria Bieber, suna la fel de frumos.
Dupa 5 luni, din perspectiva Selenei:Eu: Justin, poti veni putin? Am nevoie de ajutorul tau.
Emma nu avea stare, iar eu trebuia sa ii calc camasile lui Justin. Urma sa se duca la o emisiune si bineinteles ca nu il voi lasa sa se duca imbracat de strada.
J: Ce este iubito?
Eu: Te rog, ocupa-te de Emma, nu pot sta cu ochii pe ea si sa si fac treaba.
J: Nu e nevoie sa ma rogi.
Ce face fetita lui tati? Spune fericit si isi ia fetita in brate.Acestia erau minunati. Justin se juca non-stop cu Emma, iar Emma era mereu bucuroasa sa se joace cu el. De fiecare data cand Justin era ocupat si nu se juca cu ea incepea sa planga. Stateau aproape in permanenta unul cu altul. Justin nu o scapa o secunda din ochi. Cand acesta compune melodii o ia si pe ea cu el. Ma bucur enorm sa vad ca acesta se ocupa de fetita noastra. Cateodata am senzatia ca nici mie nu mi-ar da voie sa o tin in brate.
J: Iubito, dupa ce termini camasile de calcat, vom merge la parintii mei acasa. Vor fi si ai tai. Cinam impreuna in seara aceasta. Vom pleca de acolo la un restaurant.
Eu: La ce ora au zis sa fim acolo?
J: La 08:00 p.m
Eu: Glumesti? Este ora 07:00 p.m
J: Ce e in neregula cu asta?
Eu: Justin, trebuie sa ma pregatesc.
Las camasile necalcate. Nu mai aveam decat doua. Urc in camera sa ma pregatesc. Imi aleg o rochie lunga si rosie. Folosesc un machiaj potrivit tinutei. Stiu ca poate exagerez uneori, dar la urma urmei am 20 de ani asa ca de ce sa nu imi evidentiez partea frumoasa?
Din perspectiva lui Justin:
Ramasesem jos cu Emma, ma jucam cu ea pana cand Selena se pregatea. Tot un copil a ramas. Mereu cand vine vorba de o iesire se pregateste, se face frumoasa, mai frumoasa decat e. Sincer, nu inteleg de ce se mai machiaza, ea oricum e perfecta, dar asa sunt fetele. Cand a coborat de sus, am ramas blocat. Si eu si Emma be holbam la ea. Probabil Emma nu avea idee ce se intampla, dar eu ma stapaneam cu greu sa nu sar pe ea. Era atat de provocatoare. "Calmeaza-te Justin, rezista"
Bravo, am ajuns sa vorbesc cu constiinta mea.S: E ceva in neregula scumpule? Cam ai bale la gura.
Eu: Ce? Stau putin sa procesez si apoi realizez ca aveam bale pe tricou mai rau ca Emma. Nu, scuze, doar ca arati... Wow. Spun stergandu-mi balele.
CITEȘTI
Iubire eternă ( Justin Bieber )
FanfictionÎntre vis și realitate se creează o mare confuzie. Oare ce se va intampla pe parcurs va face parte doar dintr-un vis sau va fi realitatea? Aceasta este povestea unei simple fete care intamplator isi intalneste viitorul in fata ochiilor. Un viitor mi...