Pregnant?

1K 34 5
                                    

După un an:

*La muuuulti aaaani!*
Toata lumea striga in cor. Iata ca a mai trecut un an. Un an in care relatia mea cu Justin a fost perfecta. Si sper ca o sa mai fie.
Astazi este minunata zi in care fac 19 ani. Mama s-a mutat cu Maya la tata, lasandu-mi mie casa. Acum locuiesc cu Justin.

J: Iubito, haide sa taiem tortul.

Eu: Acum iubire!

M-am indreptat catre bucatarie, locul unde se afla tortul. Anul acesta nu a mai fost la fel ca anul trecut, facand referire la faptul ca aveam 300 de invitati, de data aceasta am ales sa imi am aproape prietenii si familia, adica..familia, caci si prietenii imi sunt ca o familie. Alaturi de mine ii am pe Hailey, Sophie, Pattie impreuna cu Jazmin si Jaxon si nu in ultimul rand, Liam. Poate va intrebati cine e Liam. Liam este si el cel mai bun prieten al meu. Ne-am cunoscut imediat dupa ce am implinit 18 ani. Imi este ca un frate.

J: Selenaaaaaa, iubito, haide! Te asteptam de 10 minute!

Eu: Acum coboooor!

Da,da stiu, au trecut mai mult de 10 minute de cand eu stau in fata oglinzii si ma pregatesc. Mi-am ales o rochie rosie, lunga, mulata la bust, parul l-am lasat pe spate, ondulat si ca machiaj am folosit "Smokey eye".
Cobor scarile, intrand pe usa de la bucatarie. Toti au inceput sa imi cante "La multi ani!". M-am asezat langa Justin, cu zambetul pana la urechi.

Liam&Hailey: La multi ani, te iubim!
Sophie: La multi ani!
Parintii ( Si Pattie, imi este ca a doua mama ) : La multi ani iubita noastra!

Eu: Va multumesc tuturor! Va iubesc.

Am constatat ca Justin iesise din camera, fara sa imi zica "La multi ani". Zambetul meu a inceput sa piara usor, dar pana la urma, nu am de ce sa ma supar.

Stateam si ma uitam la parinti cum ma fotografiau din fiecare unghi, si deodata se aude Justin.

J: Selenaaa, veniti repede in camera de zi.

Am mers in camera de zi unde Justin statea imbracat la costum si ma privea.

J: Vino!

Eu: Ce s-a intamplat?

J: Doar vino!

Am crezut ca vom merge undeva, insa acesta mi-a luat mainile in mainile sale spunandu-mi cele mai frumoase cuvinte.

J: Selena, in acesti 4 ani nu am incetat niciodata sa te iubesc. Chiar daca un an si jumatate nu am putut sa fiu alaturi de tine din cauza greselilor facute de mine, inima mea tot pentru tine a batut. Te iubesc si te voi iubi mereu.

Eu: Justin, doamne, si eu te iube..

J: Shshsh, lasa-ma sa termin. Selena Marie Gomez, ma faci cel mai fericit om, ma completezi..*in acel moment acesta baga mana in buzunar si scoate o cutiuta mica rosie. Desface cutiuta si acolo se iveste un inel minunat*
Vrei sa fi logodnica mea?

Eu: Doamne, Justin, normal. Te iubesc
J: Si eu te iubesc.

3 hours later:

Ramasesem doar eu si Justin acasa. Ceilalti au ales sa plece acasa, deoarece seara se lasase, iar mama si tata aveau avion spre Canada in seara asta.

J: Iubito, vino sus!

Eu: Vin acum.
Urcam scarile alenea gandindu-ma sa imi fac un dus.

Eu: Ce este iubitule?

J: Nimic, voiam doar sa vi aici .

Eu: Ma duc sa imi fac dus.

J: Vin si eu.

Iubire eternă ( Justin Bieber )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum