Din perspectiva lui Justin:
Iata-ma aici. Intr-o mica camera, singur, compunand. Gandul imi sta numai la ea. Mi-as dori enorm sa fiu langa ea, sa o sarut, sa ii simt parfumul, sa o imbratisez si sa ii mangai burtica stiind ca acel copil este al meu, insa adevarul este crud si doare. Acel Josh a profitat de iubita mea cand a prins-o singura. Acum probabil e cu ea. Nu stiu cat de mult o iubeste insa.. Acum el trebuie sa faca parte din viata ei. Iar eu...eu sunt doar o amintire a trecutului ei. Nu exista dimineata sa nu trec pe langa casa ei cu masina. Doar de cateva ori am vazut-o iesind din casa. Era superba, iar burtica ei crestea pe zi ce trece. Chiar si cu burtica aceea era perfecta. Mereu am vazut-o singura. Niciodata cu Josh, insa poate acesta era plecat cu treaba.
Revenind la compus..in ultimele 4 luni am compus doar melodii triste. Melodii ce exprima durerea pe care o simt fara ea, durerea pe care o simt cand ma gandesc ca nu mai este a mea.
Acum lucrez la "All bad". Mi-as fi dorit sa se fi numit "All good", dar "All bad" ma reprezinta, la fel ca si "Bad Day". Imediat ce le voi inregistra le voi scoate pe piata, alaturi de celelalte melodii care fac parte din albumul "Journals". Am ales numele asta fiindca in melodiile compuse am pus tot ce as fi pus intr-un jurnal.Eu: 06:15 p.m. cred ca ar trebui sa plec. Bravo Justin, vorbesti singur.
Cine a spus asta?
Tu, idiotule, sunt constiinta ta.
Dispari de aici.Am iesit pe usa de la studio, am pornit spre casa, ca deobicei trecand pe langa casa ei...
Mereu incetinesc cand ajung pe strada ei.
Din perspectiva Selenei:
Ouch, micuto, linisteste-te. Stiu ca e greu, dar o sa trecem si peste asta.
Stateam si ma uitam in oglinda mereu urmarind cum imi creste burtica.
Adevarul e ca inca aratam bine. Micuta creste pe zi ce trece dar silueta mea este inca una aproape perfecta.Simt cum misca in interiorul meu. Micuta este cam agitata astazi. O sa ma duc la doctor azi, sa vad daca totul este in regula.
Eu: Ohh, Justin, mi-as fi dorit sa fi aici. Sa vezi cum burtica mea se mareste, sa iti simti fetita cum misca in burtica.
*Da, FETITA lui Justin*...intamplator m-am intalnit cu Josh pe strada si l-am luat la intrebari.
1 luna mai devreme:
Ma indreptam spre Supermarket. Eram la raftul cu cereale. Din neatentie dau peste cineva.
Eu: Oh, umm, imi pare rau a fost vina mea.. * cand mi-am ridicat privirea am observat ca era Josh *
Josh?!Josh: Oo, dar vai, ce avem noi aici.
Eu: Nenorocitule, vezi asta? * ii arat burtica * trebuia sa te fi interesat si tu putin.
Josh: Justin nu o poate face?
Eu: Justin a decis sa plece, a decis ca daca tu esti tatal copilului, tu trebuie sa ii fi alaturi. * o lacrima imi umezeste obrazul stang *
Josh: Ce fata proasta! Atat de prost ma crezi? Am profitat de tine, dar am stiut cum sa procedez, copilul ala nu e al meu.
Eu: Ce vrei sa spui?
Josh: Aveam prezervativ, alooo, nu voiam sa se intample ceva si sa am o povara pe cap de acum. Am profitat de tine ca sa te inveti minte, dar am stiut cum sa o fac.
Lacrimile mele imi umplusera fata.
Eu: Si de ce nu ai spus de la inceput?
Josh: Am vrut sa te paraseasca Justin. Doar nu voiai sa te las asa? Voiam sa vezi si tu cum e.
CITEȘTI
Iubire eternă ( Justin Bieber )
FanfictionÎntre vis și realitate se creează o mare confuzie. Oare ce se va intampla pe parcurs va face parte doar dintr-un vis sau va fi realitatea? Aceasta este povestea unei simple fete care intamplator isi intalneste viitorul in fata ochiilor. Un viitor mi...