Întalnirea❤

2.2K 81 1
                                    

Este din nou dimineata. Este 06:11 a.m. De data aceasta m-am trezit fara alarma si fara vreun apel.

Poate este din cauza ca Justin trebuie sa vina din nou in fata casei mele din minut in minut. Consider ca ar fii bine sa ma apuc sa imi fac rutina de dimineata. Ma duc grabita la baie, imi fac un dus fulger, ma machiez apoi ma duc sa ma imbrac. De data aceasta machiajul este mai voluminos. Folosesc putin fond de ten, un tus pentru a-mi face niste codite de invidiat la ochi, rimel si niste blush.

Ma imbrac in niste jeansi negri simpli, un tricou alb simplu si imi iau o camasa rosie cu carouri negre si o leg de bazin. In picioare imi iau niste Nike-uri albe si apoi imi iau geanta si ma indrept catre usa.

La parter ma intalnesc cu mama si ma intreaba :

M: Scumpa mea, nu mananci?

Eu: Nu mama, ma grabesc.

M: Bine domnisoara Bieber! :)

Eu: Mamaaa ce ti-am zis eu tie?

M: Bine scumpo, iarta-ma ;)

Eu: Te iubesc! :)

M: Si eu te iubesc Selly!


Deschid usa casei si in fata casei se afla un Audi R8. Pentru cateva secunde raman blocata si ma holbez..nu la masina, ci la baiatul care ma asteapta langa masina.

Era asa de hot. Avea jeansi aia cu turul lasat, un tricou alb care atarna pe el si niste Supra negri. Era atat de perfect.

J: Buna dimineata Sell!

Eu: Buna Justin! :)

J: Haide, urca, sa mergem! Deci...um..ce voiam sa iti zic este...Vrei sa iesi cu mine la o intalnire?

Eu: Hmm..da, de ce nu? Adica ar fii frumos.

J: Serios? Super..ce zici dupa scoala, deseara sa iesim.

Eu: Da, ar fii chiar foarte bine deseara.

J: Deseara la 07:00 p.m. voi veni sa te iau.

Dupa cateva ore de petrecut la scoala ajung acasa si ma pregatesc pentru a iesi deseara in oras. Ma duc sa imi fac un dus fierbinte apoi imi pregatesc hainele. Imi aleg o rochie rosie de ocazie iar ca pantofi imi iau niste pantofi negri cu platforma. Parul il fac bucle pierdute, ceva cat mai simplu. Ca machiaj folosesc fond de ten, rimel, tus, blush si foarte putin fard de sprancene. Ma dau cu parfum, parfumul meu preferat...The Key.

Holbandu-ma in oglinda deodata se aude soneria.

Din perspectiva lui Justin:

Ajung in fata usii Selenei. Am emotii mai mari ca niciodata. Abia astept sa o vad. Mama ei imi deschide usa.

M: Buna Justin.

Eu: Buna seara doamna. Fiica dumneavoastra este gata?

M: Numai o secunda. Selenaaa, scumpa mea a ajuns Justin! Asteapta un moment. Intra te rog.

Eu: Va multumesc. - ii zambesc - imi zambeste

O astept in camera de zi si deodata se aud pasi. Este ea, coboara. Nu ma pot opri din a o privii. Rochia aceea rosie ii vine perfect. Ii evidentiaza formele ei perfecte. Chipul ei este atat de luminos si vesel ca al unui copil. Inima imi bate foarte tare cand o privesc. Cred ca este prima data cand ma indragostesc nebuneste atat de repede de o fata.


Din perspectiva Selenei:

Doamne, Justin tocmai a ajuns. Am emotii mari. Este atat de perfect, zambetul lui larg ma inebuneste. Ochii aceia caprui ca si caramelul sclipesc de fiecare data cand ma uit la ei.

Iubire eternă ( Justin Bieber )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum