Din perspectiva lui Justin: Stateam si o priveam cum a adormit in bratele mele. Desi eram mort de somn am decis sa mai stau si sa o privesc cum doarme. Ma tinea atat de strans in barte incat simteam ca nu mai am aer. Ma tinea in brate ca si cum si-ar fi dorit sa nu plec niciodata. O iubesc atat de mult. Este ca un ingeras. Deodata se misca si incepe sa mormaie. O tin strans in brate si o mangai pe cap. Incepe sa isi miste gura ca si cum ar mesteca ceva. Este asa de adorabila. Era deja 01:15 a.m. si eu inca o priveam. Era timpul sa ma culc si eu, insa pana sa adorm, o idee mi-a trecut prin minte, maine dimineata, dupa ce vom trezi, o voi lua la piscina. Abia astept sa imi petrec toata ziua cu ea.
Dimineata urmatoare, din perspectiva Selenei:
Ma trezesc in momentul in care prima raza de soare imi loveste fata. Observ ca langa mine doarme un chip angelic, cu parul dezordonat, doar in niste pantaloni de casa. Ii puteam admira corpul sau perfect. Acea cruce de pe pieptul sau ii imparte corpul in 4 parti complet perfffecte. Ma ridic incet din pat pentru a-l lasa pe Justin sa doarma in continuare. Deschid usa balconului, ma asez pe scaun, privesc cu atentie imprejurimile si trag aer curat in piept. Pur si simplu sunt hipnotizata de ceea ce vad. Sunt inconjurata numai de verdeata, de veselie. Deodata, de la parter se aud niste voci de copii. Erau Jaxon si Jazzy!
Jaxon: Buna dimineata Selena! Haide sa te joci cu noi.
- Le fac semn sa faca liniste deoarece fratele lor inca doarme -
Eu: O sa cobor curand piticilor.
Stau si ii privesc cum se joaca la locul de joaca amenajat in curte. Deodata simt cum doua maini puternice imi inconjoara talia. Nu apuc sa fac o miscare ca Justin ma ia pe sus si ma aseaza in pat.
J: Buna dimineata, iubita mea!
Eu: Neata, somnorosule! Ca mult ai mai dormit! - rad -
J: Am dormit mult fiindca aseara am stat si am admirat felul in care dormeai in bratele mele.
Eu: Mai taci, astea sunt scuze. - chicotesc -
J: Dormeai asa frumos si ma tineai in brate foarte strans. Abia ca mai puteam respira.
Eu: Serios?
J: Da, dar imi placea la nebunie! - imi zambeste - Iubito, haide sa mergem jos sa bem o cafea sau un ceai si sa mancam micul dejun.
Eu: S-a facut! Am sa te intrec
J: Nici in vise, Gomez!
Eu: Asta sa o crezi tu Bieber!
Am inceput sa alergam pe scari pana la parter. Eu am invins, bine poate si pentru ca Justin m-a lasat sa castig. Ne-am dus la bucatarie unde Pattie ne astepta cu o cate o ceasca de cafea si niste oua cu sunca.
Ne asezam la masa. Justin incepe sa ma loveasca peste picior. Repeta asta de cateva ori apoi ii spun:
Eu: Justin, termina, lasa-ma sa mananc!!!
J: Dar am facut ceva? - rade -
P: Justin, termina si mananca ce ai in farfurie!
J: Woww..ok mama. - face o fata de bosumflat -
Incep sa rad in hohote. Justin ma ciupeste si zice pe un ton de suparat " Opreste-te "...apoi incepe sa rada.
Dupa ce terminam de mancat, Pattie ne serveste pe fiecare cu cate o cafea.
Discutie la cafea:
P: Deci, copii, ce aveti de gand sa faceti azi?
Eu: Nu stiu...cred ca nimic interess... Justin ma intrerupe.
CITEȘTI
Iubire eternă ( Justin Bieber )
FanficÎntre vis și realitate se creează o mare confuzie. Oare ce se va intampla pe parcurs va face parte doar dintr-un vis sau va fi realitatea? Aceasta este povestea unei simple fete care intamplator isi intalneste viitorul in fata ochiilor. Un viitor mi...