Totul era gata. Era perfect. Acum eram doar eu cu ea, stateam in pat si ne sarutam. Cand sa devina totul mai incitant se aud batai in usa.
S: Ma duc sa raspund! Poate au ajuns!
Eu: Bine! Vin dupa tine!
Coboram scarile alene, clatinandu-ma de pe un picior pe altul, insa Selena o luase la fuga pe scari. Era foarte entuziasmata.
Deschide usa si dupa usa se aude *La multi aaaaani!*
Din perspectiva Selenei:
Bataile usii m-au facut sa tresar.
Sper sa fie invitatii. Deschid usa si..*La multi aaaaani!*
Erau ei, Demi, Sophie, Hailey si cei de la One Direction. Doamne, eram asa bucuroasa.
I-am imbratisat pe toti si i-am poftit inauntru.Fericirea se citea pe fata mea. Nu imi venea sa cred ca ei sunt aici si ca eu am implinit frumoasa varsta de 18 ani.
H: Selenaa, ce dor ne-a fost de tine!
Eu: Si mie de voi fetelor! Mi-ati lipsit mult!
H: Ne asteptam sa te intorci.
Eu: Mda..se pare ca nu a fost cu v-ati asteptat - schitez o fata trista in timp ce imi mangai mana stanga -
J: Gata! Nu mai aduceti aminte de asta! Ce conteaza e ca suntem toti aici si ca ne simtim bine!
Eu: Asa e iubitule! Baieti, voi cum mai sunteti? Cum a fost in turneu?
H: A fost super! Numai fete super!
La spusele acestuia incep a rade.
Eu: Haideti pana la bucatarie sa mancam ceva apoi sa mergem la piscina, acum cat suntem doar noi.Sophie: Cum adica cat suntem noi?
Eu: Mai am invitati. Jumatate de liceu v-a fi aici.
Sophie: Wow. Ok.
Am mancat apoi am alergat la piscina. Ne-am dat hainele jos, ramanand doar in costume de baie. Cea care a sarit in apa prima, bineinteles am fost eu, dar doar din cauza ca Justin a venit pe la spatele meu.
Mi-a cuprins spatele si m-a impins in apa.
Apa era asa de rece la inceput, avand in vedere ca pielea mea ardea, iar apa nu avea mai mult de 25°.Eu: Ughhhh, Justinnnn, e asa de rece!
J: Scuze iubito. Fetelor, vreti si voi?
Fetele au inceput sa alerge in jurul piscinei si baietii dupa ele.
S&H : Nu, nu, nu, nu, nu. Baieti, nuuu!
Harry si Justin le impinsesera si pe ele in piscina, apoi au sarit si ei.
In cateva ore pot sa spun ca am inghitit jumatate de piscina. Era vina lui Justin. Tot ce stia sa faca era sa ma bage cu capul la fundul piscinei.
Dupa ceva timp ne-am uscat si am intrat in casa. Trebuiau sa soseasca invitatii.
Dupa 40 de minute, din perspectiva lui Justin:
Casa era plina. Erau peste 300 de persoane. Da, poate va imaginati ca Selena nu are o casa atat de mare, insa a mea nu o depaseste cu mult. Tatal ei este plin de bani, insa ea nu vrea sa arate asta. Ea se considera o fata cu venituri la fel ca si ceilalti. Nu ii place sa se dea mare.
Stateam pe scara de urca la etaj si priveam in multime. Observ cum un baiat tocmai conversa cu Selena. Nu aveam de ce sa imi fac griji, cred. Pana am observat ca era Josh si ii tot batea apropuri. O atingea, iar ea incerca sa ii scape din maini.
Am izbucnit de nervi.
Din perspectiva Selenei:
Ma aflam in mijlocul multimii, dansam. Justin se uita la mine de pe scara. Deodata, simt o mana puternica ce imi cuprinde spatele. Doamne, era Josh. Am uitat ca l-am invitat.
Josh: Ce faci iubito?
Eu: Nu imi spune asa! Iubitul meu e Justin! Pe tine parca am spus ca nu vreau sa te mai vad!
Josh: Da, dar m-ai invitat la majoratul tau.
Eu: Si din moment ce am spus ca nu vreau sa te mai vad, era de inteles ca nu ai ce cauta aici.
Josh: Oh, inceteaza Selena, stiu ca inca ma iubesti!
Acesta se apropie de mine si incepe sa imi atinga corpul.
Eu: Ia mana de pe mine idiotule! - ii lipesc palma de fata lui -
In momentul acela Justin se apropie de noi.
J: Ce crezi ca faci aici, idiotule?
Josh: Vorbesc cu iubita mea!
J: Nu cred ca esti informat bine. Selena nu mai e iubita ta. Ce a fost a fost. Noi ne iubim, au fost momente grele in relatia noastra dar niciodata nu am incetat sa ne iubim.
Josh: Serios? Tu crezi ca te mai iubeste? A fost cu mine 1 an si jumatate!
J: Crezi macar ca te-a iubit?
Josh: Selena, ce vrea sa spuna ăsta?
Eu: Vrea sa spuna ca niciodata nu te-am iubit cum il iubesc pe el. Si da, niciodata nu am incetat sa il iubesc. A fost, este si o sa fie pentru totdeauna persoana pe care o iubesc enorm.
Josh: Ce zdreanta imputita!
J: Hei, hei, hei, ai grija la limbaj nătărăule!
Josh: Ca altfel ce? Biberon o sa isi cheme garzile sa ma bata?
In acel moment Justin nu a mai rezistat si a sarit sa il bata. Josh era la pamant.
J: Dispari de aici, altfel se ajunge la mai rau.
Fara sa mai zica ceva, Josh se ridica si pleaca.
J: Iubito, esti bine?
Eu: Da, nu iti face probleme.
Am dansat cred ca inca o ora, insa de data asta cu Justin, apoi am urcat la etaj.
Eram in bratele lui Justin, aveam picioarele incolacite in jurul sau.
Ajunsi in camera, acesta s-a pus peste mine si imi saruta gatul, lasand urme umede. Usor, a coborat catre sanii mei, totul decurgand perfect. Jerry si-a facut bine treaba in seara aceea. Dupa cam 30 de minute de joaca am coborat jos.
Toata lumea imi canta la multi ani, iar in mijloc se afla un tort imens.Am iesit afara, se auzeau artificii.
Cand am iesit pe usa, in fata casei se afla un Range Rover alb, cu o funda imensa pe capota, de culoare rosie.J: Masina asta este a ta iubito!
Eu: Justinnn, doamne, e minunata!
J: E din partea mea si a tatalui tau. Apropo..
Acesta s-a indepartat de mine si a dat drumul la un videoproiector. O lumina imensa se vedea pe peretele casei. Deodata, pe peretele casei apare imaginea tatei. Era online.
T: Scumpa mea, imi pare nespus de rau ca nu sunt la majoratul tau, insa am vrut sa iti urez un sincer " La multi ani!". Vad ca va distrati.
Eu: Multumesc tata. Da, ne distram super.
T: Dar ce e chestia aia alba in spate cu o funda rosie? - sarcastic -
Eu: Va multumesc si tie si lui Justin.
T: Sa o stapanesti sanatoasa. Te iubesc!
Eu: Multumesc. Si eu te iubesc tata.
T: Distractie placuta!
Eu: Multumim!
After 5 hours.
Toata lumea a plecat acasa, in afara de prietenii mei. Toti am mers la somn.
Eu am dormit cu Justin, Sophie cu Hailey si baietii cate 2.
Eram franti.Heeeey, imi pare rau ca am postat greu dar...scoala a inceput.. Ughh, cica sunt si eu a 10 a si se presupune ca ar trebui sa fiu mai libera, dar nu, toti profesorii calare pe noi.
Scuze daca sunt greseli. O sa vin si cu urmatorul capitol cat de rapid pot.
Kisseesssss❤❤
CITEȘTI
Iubire eternă ( Justin Bieber )
FanficÎntre vis și realitate se creează o mare confuzie. Oare ce se va intampla pe parcurs va face parte doar dintr-un vis sau va fi realitatea? Aceasta este povestea unei simple fete care intamplator isi intalneste viitorul in fata ochiilor. Un viitor mi...