40. Noa's verjaardag

305 10 0
                                    


20 februari 2012 { Noa's verjaardag }

Marilou

Vandaag is de dag. De dag dat mijn kleine meisje jarig is. Ze wordt 1! Ik heb er zo zin in. 2 maanden terug had ze de waterpoken. Het was echt vreselijk.

Flashback

" Noa stop alsjeblieft met krappen, je maakt het alleen maar erger schat " zeg ik tegen het meisje dat de hele tijd aan der armen zit te krappen. Ik zucht. Ross komt de kamer in. " hier " zegt hij en geeft me kleine handschoenen. " bedankt schat " zeg ik en geef hem een kus. Hij verlaat de kamer. Ik pak Noa op en doe de handschoentjes aan der handen. " nu kan je jezelf niet meer open krappen " zeg ik en geef der een kusje. Ze laat zich niet stoppen en wrijft met der handen over haar armpjes. Als ze erachter komt dat dit niet werkt probeert ze de handschoentjes af te doen. Ik zet haar neer. " nu heb je geen last, dus zet die handschoentjes vast " zeg ik en zwaai met mijn vinger. Als ze vast zitten leeg ik haar in ons bed. " ga maar slapen schat " zeg ik en druk een kusje op der hooft. Ik leg der neer op mijn buik en zo vallen we allebei ik slaap.

Einde flashback

Alle pukkeltjes zijn weg en je ziet er niks meer van.  Gelukkig want we moesten gisteren een pasfoto voor haar maken. Gelukkig is het gelukt. Het is nu 5 's ochtends. Ik, Ross, Dalles, Riker en Rydel zijn nu bezig om het feest voor te bereiden. Pap is nu de kamer aan het afmaken. Volgens mijn nog wat decoratie en zo. Ik en Ross zijn bezig met de versieringen, Riker en Dalles zijn bezig met de cadeau's en Rydel is bezig met de taart. Mam is boven met Noa. Ryland is bezig met de muziek en Rocky is pap aan het helpen denk ik. " Ross pas op " zeg ik en precies op dat moment vallen de slingers. Ross zucht geïrriteerd. We zijn nu al een half uur bezig met de slinger. " oke dit duurt te lang " zeg ik en klim van de ladder af. " dit is echt een mop, dus hang al die slingers nu op " en zwaai met mijn vinger. Binnen een paar seconden hangen alle slingers. " dit is beter. Nu alleen nog die ballonen " zegt Ross en gooit een pak ballonen naar me die in vang. " ik ben geen zin in nog een flop, dus blaas die ballonen nu op " en zwaai nog een keer met mijn vinger. Als ze zijn opgeblazen hangen we ze op met plakband. Als we klaar zijn kijken we te vrede naar ons resultaat. " hebben we goed gedaan he " zegt hij terwijl hij zijn wenkbrauwen omhoog beweegt. Ik geef hem een speelse stomp. " gek " lach ik. Hij kijkt beledigt. " ik ben geen gek " zegt hij heel dramatische. " grapje schat " zeg ik en zoen hem. Hij lacht en gaat mee in de zoen. " willen jullie dat alsjeblieft ergens anders doen " hoor ik Rydel achter ons zeggen. We lachen en laten elkaar los en lopen naar de tuin. We gaan liggen in een lig stoel. Ik leg mijn hooft op zijn borst en verstrengel onze benen. " weet ja nog eergisteren " zegt hij opeens. Ik denk na.

Flashback

" Ross stop met kittelen. Je weet dat ik hier niet tegen kan " zeg ik lachend. Hij stopt en laat me uit lachen. Ik heb zelfs tranen in mijn ogen. " had je me maar niet uit het bed moeten trappen " zegt hij. Tijdens de film die we keken trapte ik hem uit bed omdat er een eng stukje kwam. " sorry schat " zeg ik en probeer hem een kus te geven, maar het lukt niet omdat hij zich om draait. " dit keer niet Marilou. Ik trap niet meer in je trucjes " zegt hij. Ik weet dan wel iets anders. Ik kruip naar hem toe en ga op zijn schoot zitten. Hij kijkt me aan. Ik buig naar voren en net voor zijn lippen stop ik. Ik kijk hem diep aan. Als hij zich ook naar voren buigt komen zijn lippen op de mijne. Ik glimlach. " je zou toch niet in mijn trucjes trappen?!" Zeg ik. " ik kan je gewoon niet weerstaan " zeg hij en zoent me. Ik ga er in mee en duw hem naar achter. Hij trekt me mee en rolt ons om zodat hij nu boven ligt. Ik trek zijn shirt omhoog en hij trekt hem uit. " wacht. Komt mam Noa niet zo brengen?" Vraagt hij. Ik glimlach. " nee Noa is bij Dalles " zeg ik en trek hem weer tegen me aan. Hij trek mijn shirt ook uit. Omdat we gingen slapen heb ik geen BH aan. Hij kijkt naar mijn borsten en begint ze te kneden. Hij zoent me ondertussen ook. Hij trek mijn sportbroekje ook uit samen met mijn slipje. Ik ben nu naakt. Ik bedenk me net dat ik het nog nooit ben gedaan met Ross. " Ross ben je nog... maagd?" Vraag ik zacht. Hij knikt. " jij niet " zegt hij onzeker. Ik knik. Hij ziet er onzeker uit. Ik ga een beetje recht zitten en zoen hem weer. " het geeft niet " zeg ik tegen zijn lippen. Hij glimlacht en zoent me. Hij trekt zijn broek uit en loopt naar zijn bureau. Hij pakt iets uit de la. Hij loopt weer naar me toe en ik zie dat het een condoom is. Ik glimlach. Hij denk echt aan alles. Hij doet hem om en gaat weer op me liggen. Hij gaat langzaam in me. Als ik knik gaat hij in en uit. Hij gaat steeds sneller. We kreunen zachtjes. Iedereen slaapt. Als hij zijn hoogte punt bereikt heb ik hem ook. Uit gaat uit me en haalt de condoom er af. Hij staat op en loopt naar de prullenbak en gooit het er in. Hij gaat weer naast me liggen en slaat een arm om me heen. We hijgen nog wat uit. Ik voel mijn ogen langzaam moe worden. " slaap lekker babe " zegt hij en na die woorden val ik inslaap.

De uitverkoreneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu