Ross
Ik zit hier op het vliegveld met Ratliff. Hij wou nog afscheid nemen. Lief. We zitten hier wat te eten en klote , maar ik let niet echt op wat hij doet. Ik zit met mijn gedachte bij Marilou. Hoe zou het nu met haar gaan? Huilt ze nu nog steeds? Ik wordt uit mijn gedachte gehaald omdat Ratliff op de grond is gevallen. Ik lach en hij lacht ook. " wil iedereen die vlucht 14 moeten halen naar gate 2 gaan. Ik herhaal: wil iedereen die vlucht 14 moeten halen naar gate 2 gaan. " hoor in de intercom zeggen. Ik kijk Ratliff aan en hij denk het zelfde. We lopen op elkaar af en geven elkaar een bro hug. " doei man, ik ga je missen " zegt hij. " ik jou ook man " zeg ik en we laten elkaar los. Ik loop naar de gate en Ratliff moet blijven staan, omdat hij niet verder mag. Ik draai me nog snel even om en zwaai naar hem. Hij zwaait terug en ik ga de gate in. Ik pak mijn telefoon en stuur Marilou een appje. Ik glimlach en verstuur het appje. Ik hoef niet lang te wachten en ga het vliegtuig in. First class. Yay. Ik heb ook te horen gekregen dat ik samen met een co star vlieg. Dan ben ik niet allen. Ik weet allen dat het een meisje is en dat ze Laura heet. Ik probeer mijn plek te zoeken en als ik die eenmaal gevonden heb zie ik inderdaad een meisje met bruin haar. Ze ziet me en glimlacht. Ik ga naast haar zitten en glimlach terug. " hai ik ben Laura Marano en ik ben dus je co star " zegt ze vrolijk. " nou ik ben Ross Lynch en ik ben je co star " zeg ik minder vrolijk dan haar. Ze merkt dat ik minder vrolijk en ze legt haar hand op mijn been. Ik kijk haar meteen aan en ik zie dat ze een meelevende blik heeft. Ik wil het liefst die hand weg slaan maar ik hou me in. " je vind het moeilijk he?" " ja, ik heb een paar uur geleden afscheid genomen van mijn familie en vriendin " zeg ik en hoop dat ze haar hand weg trekt toen ik zei ' vriendin ', maar dat doet ze niet. Ze kijkt me recht in de ogen aan. We praten nog wat en zei verteld dat zij ook afscheid moest nemen van haar familie en vrienden, maar haar oom woont in Miami dus kan ze daar nog naar toe. Ze verteld me ook dat de serie pas over 2 jaar op de tv komt. Het is nu December, dus eigenlijk nog maar een jaar wachten op de serie. Wacht ik ben bijna jarig. Dat vier ik dan niet thuis. Daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht. Zucht. Na een tijdje stijgt het vliegtuig op en zitten we in de lucht. Laura is heel aardig. Ze is 15. Ik zie dat ze slaapt en ik besluit dat ook aar te doen.
Marilou
Ik en Rydel zijn al een uur in de dans studio. Ik dans de hele tijd en Rydel zingt een beetje en danst soms mee. Ik moet gewoon mijn gevoel kwijt. De muziek stop en ik hijg uit. " hey Marilou je hebt een appje " zegt ze en houd mijn telefoon om hoog. Ik pak hem van haar af en lees het appje. Het is van Ross. ' hey engel van me, ik mis je heel erg. Ik heb een verrassing voor je. Ga als je thuis bent naar mijn kamer en zet de pc aan en kijk in mijn bestanden en open het bestand ' mijn engel ' en bekijk het maar. Zeg maar wat je er van vind. xxx jou Ross '. Ah wat lief. Ik wil nu naar huis. " we moeten naar huis " zeg ik tegen Rydel. " waarom?" " Ross heeft een verrassing voor me klaar staan " zeg ik en bloos. Rydel grijnst en knikt dan. We pakken onze spullen bij elkaar en verlaten de studio. Ik kom onder weg nog Bo tegen. Ze houd me tegen en knuffelt me. " het spijt me van Ross en zo " zegt ze. Ik knik. " het is oke " zeg ik en ze laat me los. " je bent een sterke meid " zegt ze en loopt weg. Ik kijk haar na en realiseer dat Rydel er ook nog is en loop samen met haar naar huis. Rydel doet de deur open. De jongens zijn nog niet thuis. Logisch want het is pas 1 uur. Ik gooi mijn tas op de grond en ren naar boven. Ik ga de kamer van Ross in en sta stil. Ik kijk de kamer rond. Hier heb ik zulke leuke herinneringen gemaakt. Ik schud mijn hoofd. Ik loop naar de zijn pc en zet hem aan. Als hij aan is zoek ik meteen het bestand. Als ik het gevonden heb zie ik dat het een filmpje is. Ik klik hem aan en de video begint. Het zijn allemaal foto's van mij en Ross en een prachtig lied. ' they don't know about us' van Victoria Duffield en Cody Simpson. Het liedje past er perfect bij. Bijna niemand wist van ons. De video eindigt met een filmpje van ik en Ross de samen zingen. Er rollen tranen over mijn wang, maar dit keer niet van verdriet maar van blijdschap. Als de video is afgelopen zet ik de pc uit en loop naar beneden. Rydel zit in de woonkamer en als ik binnen loop kijk ze meteen op. Ze kijkt me meelevend aan, maar als ik een gemeende glimlach op zet kijkt ze me vraagt aan. " waarom huil je?" Vraagt ze. " Ross heeft een video gemaakt voor me " zeg ik en glimlach. " was het mooi? " vraagt ze en ik knik hevig. Ze knikt en glimlacht en zet de tv aan. Ik ga naar de hal en pak mijn tas en zoek mijn telefoon. Als ik hem eindelijk heb gevonden app ik meteen Ross. ' hey babe, ik heb je verrassing gezien. Het was prachtig. Ik heb gehuild, maar van blijdschap. Je bent het beste vriendje ooit en ik hoop je snel weer te zien. Hoe is het daar? Zijn je collega's aardig? Vertel me alles. Ik hou van je! ~ xxx ~ Je engel '. Ik verstuur het en ga naar de woonkamer. Ik ga naast Rydel zitten en ze kijkt op. " zullen we een film kijken?" Vraag ik en ze knikt. " welke film?" Vraag ze en loop naar de tv. We besluiten de film ' Madagascar ' te kijken. We hebben de hele film gelachen. Na de film zijn 2 chips zakken leeg, 1 fles cola en 3 repen chocolade. We ruimen alles op en dan komen de jongens thuis. " YEAHHHH, WIE ZIJN DE BESTE? WIJ ZIJN DE BESTE! " horen we de jongens op de gang schreeuwen. Ik en Rydel lachen en lopen naar de gang. " laat me eens raden wie er hebben gewonnen " lach ik. " WIJ HEBBEN GEWONNEN " schreeuwen ze in koor. " dit moeten we vieren! We gaan met zijn alle uiteten " zegt mam en we juichen. " oke iedereen om kleden dan " zegt mam en we rennen de trap op.
Na het etentje
We zijn weer thuis en iedereen gaat nog even buiten zitten. Ratliff kom ook zo. De deurbel gaat. Of hij komt nu. Ik doe de deur open en laat hem binnen. Hij geeft me een knuffel. " Ross houd van je " zegt hij. " dat weet ik " zeg ik en laat hem los. " kom iedereen is buiten " zeg ik en we lopen samen naar buiten. Pap en mam zijn naar bed gegaan. Wij zijn dus allen en ja als wij allen zijn gaat het vaak mis.
In bed
Ik lig in bed. Het was heel leuk. We hebben over van alles gepraat en we hebben besproken hoe we Ross gaan we verrassen op zijn verjaardag. We kunnen niet naar hem toe, maar we hebben besloten om een filmpje te maken en hem een cadeau te sturen. Iedereen maakt een eigen stukje van het filmpje. Ik heb al wat ideeën. Hey ik heb nog helemaal niet meer aan Ross gedacht. Nou ik heb wel aan hem gedacht, maar ik heb niet meer gehuil om hem. Wat een goed ding is, want hij heeft het vast heel leuk daar. Ik ben blij voor hem. Ik gaap. Misschien moet ik maar gaan slapen en niet veel later val ik in slaap.
JE LEEST
De uitverkorene
FantasiMarilou Miller is een meisje van 16 jaar. Als klein meisje heeft ze het niet makkelijk gehad. Haar ouders hebben haar en haar broer Diego naar een adoptie gebracht, omdat hun ouders te veel ruzie kregen. Marilou is geadopteerd door de familie Lynch...