Capitolul 5

249 19 0
                                    

Trebuie sa scap neaparat din acest loc infect, trebuie sa fug de aici cat mai departe posibil si sa nu-l mai revad vreodata. El e un criminal cu sange rece, fara sentimente, ce adora sa vada suferinta altora. N-o sa inteleg niciodata de ce face asta. Probabil e capetenia mafiei altfel nu imi explic de un are ditamai castelul. Dar asta nu ii da motiv sa omoara oameni sau sa-i rapeasca. Iar alta intrebare ce imi inunda mintea e de ce nu a scapat de mine? De ce nu m-a omorat? Ce are de castigat daca ma are pe mine? Sunt femei pe lumea asta mult mai frumoase decat mine cu care ar putea sa se "joace". De ce m-a ales tocmai pe mine si ce motiv ar avea sa o omoare pe Alexa? Of, atatea intrebari fara raspuns! Deja simt cum imi bubuie capul de la toate cele intamplate.

Fac o mica pauza de la gandire si ma asez pe pat, parca as sta pe un norisor asa de moale e! Imi dau tenisii jos si ma intind, oricum nu pot scapa momentan asa ca mai bine ma relaxez putin pana sa scot un plan de evadare.

Linistea camerei este intrerupta de usa ce se deschide, pe ea intrand o fata foarte frumoasa, destul de inalta,cu par de culoarea castanului, ochi ciocolatii, pielea maslinie, buze rosii ca petalele de trandafir si cu un corp de viespe. Fata asta sigur e model la Victoria's Secret, parca e o zeita ce a coborat pe pamant. Lasa din maini pungile ce le cara si le aseaza langa noptiera apoi se aproprie de mine, ma scaneaza din cap pana in picioare si pot sa jur ca i-a aparut un mic zambet in coltul gurii.

" Buna!" Imi spune vesel.

"Buna!" Raspund timid la salut.

"Tu ar trebui sa fi Victoria, am dreptate?"

"Da chiar eu. Tu cine ar trebui sa fi?"

"Oh, ce nepoliticoasa pot fi! Numele meu este Theresa, dar poti sa imi spui Tessa." Fata asta emana multa energie pozitiva.

"Incantata ...Tessa. Si cu ce scop ai venit aici?"

"Leon m-a trimis aici sa te ajut la probatul hainelor (face semn spre pungi) si daca nu iti plac sa iti aduc altele sau daca nu iti vin."

"N-am nevoie de nimic de la el." Sun veninos si imi intorc capul spre geam.

"O haide! O sa fie asa de distractiv! Care-i fete nu-i plac hainele?"

"Mie!"

"Fi serioasa! Nu te bosufla! Sigur o sa-ti placa ce ti-am adus. Hai sa trecem la treburi cu adevarat serioase."

A luat pungile de jos si le-a aruncat pe pat, a inceput sa scoata din ele: fuste, rochii,tricouri, blugi si multe altele. Woow fetei asteia chiar ca-i plac hainele, se uita la ele de parca ar fi diamante.Din cate am putut sa vad erau haine de firma, de ce un criminal s-ar osteni sa-mi cumpere haine de firma? Nu are deloc logica. Dupa cateva cautari Tessa imi intinde o rochie de culoarea safirului,mulata la talie apoi lasata in valuri,in jurul gatului are un guler cu diamante ce da rochiei un aer profesional.

"Dute si probeaza rochia!" Imi vorbeste intorcandu-se la treaba ei.

Intru in baia care e mult mult mai mare decat fosta mea camera.E toata alba, in mijlocul ei aflandu-se o cada cu hidromasaj, pe peretele unde se afla usa este o tejghea cu doua chiuvete si cu ditamai oglinda,in coltul stang al camerei se afla o cabina de dus iar in dreapta se afla un WC.

Imbrac rochia care e dintr-un material asa de fin, probabil matase. Ies din baie iar cand Tessa se intoarce spre mine scapa din mana o pereche de tocuri albe iar ochii ei se maresc de parca ar sari in orice moment din orbite.

"Chiar asa de urat imi sta cu rochie?" Intreb lasand capul jos de rusine.

"Doamne nu!!! Esti superba, draga mea! Iti sta foarte bine si iti mai scoate si sanii in evindenta." Si imi face cu ochiul. Obrajii imi iau foc de rusine, cum poate sa imi spuna asa ceva! E asa de...jenant!

Rescrierea destinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum