NU! NU! NU! NU! NU! Cum mi se poate imtampla asa ceva? Mai am doar 20 de minute pana incep orele! De ce nu mi-a sunat nenorocita aia de alarma! Stiu sigur ca am setat-o sa ma trezeasca la 7:00 fix, iar acum e 7:40. Sar din pat ca arsa si ma indrept direct spre sifonier, imi pun pe mine niste blugi, un tricou negru si tenisi. Ma indrept spre baie si incerc sa imblanzesc jungla din capul meu, dar se pare ca azi totul imi merge prost. Insfarsit reusesc sa imi netezesc cat de cat coama. E 7:50 deci nu mai am timp sa ma spal pe dinti, voi lua o guma mentolata. Imi iau ghiozdanul si o iau la fuga spre liceu.
Dupa un maraton de vreo 5 strazi ajung la liceu cu vreo 3 minute inainte sa sune. Un nou record personal, cred ca nu am fugit in viata mea asa de repede! Incerc sa merg spre clasa, dar hoarda de elevi din fata mea nu ma lasa. Ce sa mai intamplat acum, iar si-a prins Liam capul in cosul de gunoi? Dupa multe imbrancieri si injuraturi ajung in fata. Vad ca agitatia tuturor e datorita unui afis, ce au anuntat martea tako?"Tanara eleva Alexa Brown in varsta de 19 ani a fost gasita ieri, la ora 1:37 decedata in padurea de la marginea orasului New Orleans. Anchetatori spun ca tanara a incurcat drumul spre casa datorita cantitatii excesive de alcool din corp si ca in drumul ei a fost atacata de un animal. Politia anunta ca ar trebui sa nu ne apropriem de padure pana ce nu gasesc acea vietate"
CUM??? Alexa e moarta? Asta nu se poate intampla. Chiar daca nu e cea mai buna persoana din lume, mi-a facut viata un calvar si o urasc cu toata fiinta mea tot nu merita aceasta soarta...nimeni nu merita aceasta soarta. Ce persoana as fi eu daca m-as bucura pentru ca a murit, o persoana ce s-ar bucura de moartea cuiva inseamna ca nu are suflet, inima lui e de piatra. Toti trebuie sa stim ca viata oricui este sfanta si nu trebuie sa ne bucuram de decesul cuiva. Ce animal oare ar putea face asa ceva, in padurea de la marginea...
Stai asa, padurea de la marginea orasului? Acolo e locul meu! N-am vazut niciodata vreun animal prin zona , iar poienita e in mijlocul paduri. Nu pot sa cred asa ceva, oricand puteam fi in locul Alexei. Trebuie sa imi schimb locul de acum, daca nu vreau sa mor. E ciudat totusi cum tocmai acum s-a intamplat asta.
Plec de acolo socata de vestea auzita si ma indrept spre sala de clasa." YUHUU!!! Incepe distractia!"
************************
Orele se termina destul de repede, majoritatea profilor au vorbit si ne-au tinut prelegeri in legatura cu moartea ei. A fost asa de trist si macabru. Daca stiam ca asa va fi azi mai bine ramanea in patutul meu cald si citeam volumul 3 din Instrumentele Mortale. Ma indrept spre iesirea din liceu dar cand sa dau coltul spre libertate au doua voci:
" Frate, unde ti-a plecat creierul in acel moment, te-ai gandit ce consencite urmeaza dupa chestia asta?" spune o voce de barbat. What? Ce,ce consecinte? Despre vorbesc? Curiozitatea ma omoara prea tare asa ca ma apropii ceva mai mult si il vad pe Leon discutand aprins cu un barbat bine facut dar nu ca el si cu parul ca pana corbului.
-Perspectiva lui Leon-
" Stiu, stiu ca nu a fost bine si nu stiu unde mi-a fost mintea in acel moment, singurul lucru pe care il gandea era cum o s-o fac pe tarfa aia sa dispara de pe fata pamantului!" Si ca nu ii va mai face viata un chin ei.
"Tu nu iti dai seama ca putem fi demascati datorita chestiei asteia si ca o vei pune si pe ea in pericol."
" Vorbeste cel care a zis ca ar fi o idee buna sa mergem la liceu, sa mai traim si noi viata. In plus mai e si liceul la care invata ea. Eu sunt tantalau in ecuatia asta nu?" Jur ca vad numai rosu infata ochilor, vreau sa sparg ceva, orice ca sa ma calmez. Stiu ca ce am facut nu-i bine, dar macar nu sunt singurul vinovat de aici.
" Eu macar nu am omort o liceanca nevinovata!" Tipa Erick cat il tin plamanii. Acum chiar ca a intrecut masura si stie bine ca ma enervez usor! Inainte ca pumnul meu sa ricoseze in moaca lui aud cum ceva a fost trantit in spatele meu. Cand ma intorc o vad pe ea, pe fata avand o expresie de groaza de parca a fi vazut moartea. Oh, nu! A auzit ce-am vorbit cu Erick. Bravo Leon! Mai prost de atat poti fi? Fix aici mi-am gasit sa vorbesc despre asa ceva. Acum o sa creada ca sunt un dement-criminal. Ce o sa ma fac?
CITEȘTI
Rescrierea destinului
VampireDestinul. Soarta. Predestinarea. Oare chiar exista sau e o doar o personificare care au dat-o oamenii pentru a da vina pe ceva cand drumul lor incepe sa aiba obstacole sau ea chiar exista ca o forta supranaturala care ne decide viata. Oricum ar fi...