Herkese Merhaba...
Bu hikayede yayımlanacak olan tüm şiirler "Mehmet Can Eyican'a " aidtir..."Neden-Sen"adı altında yazıyor şiirlerini...Bu hikayede onla beraberiz...
Kapakta yardımları için "Ece Fridin'e " sonsuz teşekkürler.İyi okumalar...
●●●●●●●●●●●●●●●●●
Benim senden sonram yok ki,yaşaya bilirmiyim sensiz?Sevgilisinden ayrılanlar napar acaba?Aldatılanlar?
Düşünüyorum...off Düşünemiyorum...
Ya ölünceye kadar sigara içer,ya kendini kaybedene kadar içki içer...parklarda yatar köpek muammelesi görür...kimse Nedenini sormaz...neden sorsunki?kimse merak dahi etmez...buna eminim.neyse ya...Sarhoşluk benlik değil...
En iyisi intar etmek,ruhumu teslim ederim Allahıma biter bu acı...Ama ya Meleyimde vicdan ezabı çekerse...o naparsa yapsın her zaman benim Meleyim olarak kalıcak.Şimdi nerde?Napıyor ?kiminle?üzülüyormudur acaba?Hiç mi sevmedi beni?Ya nasıl aldatır beni?bu sorular beni delirticek...
Bensiz hayatı nasıl acaba?Off Can daha 1gün 2gece oldu ayrılalı...Böyle giderse kafayı yiycem.
Onu unutmanın bir yolu olmalı.Böyle hayat olmaz.Yediğimin tadını alamıyorum...yani hiç yemedimki ondan sonra..dün kendi ellerinle yedirdiyi büsküvünün üstündeyim...Burda bu yatakta birlikte uzanmıştık...hafif müzik vardı...sen saçlarımla oynuyordun...hayel kuruyorduk seninle...hani aşkımız destan olucaktı?aşkımızın meyveleri olucaktı...hani kızımız sana benziycekti...toprak- toprak gözleriyle bize bakacaktı...Ya hani oğlumuz bizi peşinden koşturucaktı...benim gibi yakışıklı olucaktı...eee nerdesin şimdi?
Yalanların beni delirtiyor...Sesin,kıkırdayışın başımın içinde,kulaklarımda...çık git ya.....gitttt....Allahın belası git...bagırmak istemiyorum ama git nolursun git...yada sus sonsuza kadar...bak yatağa bile dokunamıyorum uyuyamıyorum.Kokun sinmiş odama,yatağıma...Ben sen olmuşum...Ama sen git nolursun...1 saat gibi boş-boş baktım tavana...
Saatın irellediyini,sesini duyuyordum...Bir az sakinleştim galiba...Mesala su içiyorum doydummu?Dahada içermiyim?Bilemiyorum...
Ben senden sonra hiç bir şeyi bilemiyorum Meleyim...Sen giderken her şeyimi aldın götürdün kendinle...Kalbimi,ruhumu,tüm duyqularımı...
Ben nasıl yaşıycam şimdi?Diye düşünüyordum odada dört dönerek...
Ayağım çalışma masasına çarptı ve defterim düştü.Aldım defteri elime baktım beyaz sayfalara...Siyah,uzun saclarını,bana bakan toprak gözlerini hayal ettim beyaz sayfalarda...
Ah meleyim ben seni nasıl unutucam?hele o gamzeli gülüşün yokmu...
Off...Allahım yardım et çıkar onu kalbimden.O sırada aklıma bir şey geldi...Buldum galiba...seni unutmanın tek yolu seni yeniden yaşamak...yani seni yazıcam...aşkımızı yazıcam...yaşadıklarımı yazıcam...Beyaz sayfalara dökücem seni...Acım azalır belki,kalbimin sızısı geçer bir azda olsa...
Gecenin sesizliyi...pencereden odama dolan ay ışının ilhamıyla...Meleyimin hayaliyle...Aldım kalemi elime,ve beyaz sayfalarda başladım izler burakmaya...Seni değil,
Kalemini merak ediyorum
Acaba hangi yanık ağıtlar döküyordur günlüğüne?.
Gözlerini merak ediyorum asılda,
Sayfalara dökülen göz yaşlarını belki,
Ya da titrek ama bir o kadar kararlı ellerini,
Merak ediyorum senin sıkı-sıkı tutunduğum gözlerini,
Ben gözünden düştüğüm o geceyi unutmadım hiç,
Çaresizliyim diz boyuydu biliyorum!.
Sen benim zayıf noktamdın hep.
Dokunsalar,yanardım!
Yakardım!
Ben aslında seni değil
Sırça köşkünün penceresini merak ediyorum.
Yine gelsem kör bir gecenin saatlerinde,
Gülümsemen ile aydınlatırmısın beni?
Doğarmısın bütün gece şartlarına inat geceyarısında?
Yemin ederim seni çok severim ben işte o zaman.
Meğer ben seni değil geçmişini özlemişim Sevgilim.
Yerle bir ettiğim geçmişimi,
Geçmemiş işte,görüyormusun?Hala aşığım gözlerine.
Hala özlüyorum kokusunu
Annem gibi...
Sana sarılmayı öyle çok özlemişim ki...
Darıldın mı bana?Artıq rüyalarımada gelmiyorsun Sevgilim...
Ah sevgilim,ah...
Meğer ben seni ne çok özlemişim...Kalemi koydum kenara ve başımı koydum masaya...ve daldım hayallere...Belki bir gün şair olurum...Kitabım çıkar.Meleğime yazdıklarımı Meleğimde okur...
KADER....Ve başlar bir şair hikayesi....
●●●●●●●●●●●●
Umarım beyenmişsinizdir...
Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliycem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şair Çocuk
RomanceBir şeyler eksilmiş yüzümden, hırçınca koparmışlar, ağzımdan gülümsemeleri. Bir Cuma akşamı, dudaklarımdan damlayan kanların seslerinde, senden ödünç bir ses istiyorum, kiralık bir soluk.. Bana uzatamadığın elinin her karşılığında, sana bir şeyler u...