_Can & Rüya_

58 9 4
                                    

Keyifli okumalar...:)))

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Gözlerimi açtığımda  etrafı taradım ve bi hastanenin acil servisinde olduğumu anladım. Koşuşturma sesleri ve hastene kokusu insanı daha da heyecanlandırıyordu.Kolumdaki serumdan dolayı hafif acı vardı ama kalbimin acısının yanında his edilmiycek kadar zayıfdı.

Burada ne yaptığımı,kolumdakı serumun nedenini bilmiyordum bile.Neden geldim.Ve benmi geldim?Nasıl geldim?

Yana doğru çekilen perdeden içeri hemşire girdi.Ve gülümsüyordu.

"İyimisiniz?"dedi bana

"Evet iyiyim.Neden burdayım öğrene bilirmiyim?"dedim boğazımı temizleyerek.

"Tabi ama ben sizi gördüğümde baygındınız.Ama merak etmeyin bişeyiniz yok sadece yorgunsunuz.Dinlenmeniz lazım."

"Anladım.Ne zaman eve gide bilirim?

"Serum bitsin bir saat sonra çıka bilirsiniz".

"Teşekkür ederim".

"İşimiz bu beyefendi." Gülümseyerek dedi.Elindeki deftere birşeyler yazdı ve perdeyi çekti yanımdan ayrıldı".
Serumda az birşey kalmıştı.Damarlarımda akan serumu his ede biliyordum.İçine katılanlardan dolayı çok sakindim ve uykum vardı.Böyle deseler ki  iki-üç gün uyu uyurdum o derece yani.Ağırlaşan göz kapaklarımı daha fazla açık tutamadım.Kalbim aşkın acı tadını unutmak istercesine atıyordu.Sesler gitgide uzaklaştı ve kendimi uykunun kollarına attım...

*****
Bu kez göz kapaklarımı aralama sebebim hıçkırıklar içinde ağlayan birinin sesini duymamdı.

Şair ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin