Keyifli okumalar. :)
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Bardan içeri girdim.Yüksek müzik sesi insanın iliklerine işliyordu.Etrafa göz attım müziğin ritmine uyarak dans eden insanlarla doluydu içerisi.Bara doğru yürüdüm.Barda duran kıza bakarak
"Bi viski alalıyım ben." dedim
Kız beni baştan aşağı süzdükten sonra
"Sert olmasın bayım." bağırarak dedi.Müzikten dolayı bağırması normaldi.
"Sen işini yapsan iyi olur küçük şey." dedim kız ağzını açtı birşey demek için ama yanımdakı sandalyeye oturan kızı görünce sustu ve bi bardak viskiyi koydu önüme.
"Bende bi viski alıyım."dedi kız bana göz kırparak.
Bi yavşak olduğu herhalinden belliydi.Gözlerimi devirdim ve barmen kıza bakmaya başladım.Üstünde beyaz bi gömlek vardı.Altına da siyah mini eket giymişti.Saçını dağınık bi şekilde atkuyruğu yapmıştı. Viskiden yudumluyor ve kızı süzüyordum.Viskinin yakıcı tadı boğazımı yakarak mideme akıyordu.Ve kafamı bulandırıyordu.Rüyayı düşünmemek adına içiyordum.Ama bi yandanda Melek aklımdan çıkmıyordu.Bi bardakla olucak iş değildi.Kafam dağılması için sarhoş olmam lazımdı.Düşünmeye dalmışım bardağı bitirmişim.
"Hey..."
"Ne...?"
"Bu kadar sert olma kızım.Sen barmensin.Bi bardak daha ver."
"Zaten müşteri olmasan çekilecek bi tip değilsin."
"Kızım siktirme belanı! İşini yap!"
Bi bardak daha doldurdu ve verdi.
"Sert erkekleri severim."
Yana döndüğünde az önce yanıma oturan yavşak bir elini omzuma atmiş bana azgın azgın bakıyordu."Ha ha ha..."
Sesli bi şekilde güldüm ve elini sert bi şekilde üstümden çektim."Hadi kızım başka kapıya."Dedim iğrenircesine ona bakarak.
"Sen aşıksın."
"Anlamadım!"
Bu sırada viskimden bi yudum daha aldım ve yavşak kırmızı dudaklarını kulağıma yaklaştırdı ve müzik sesinden duymam için bağırarak"Salak aşıksın diyorum.Ben çok gördüm senin gibilerini.Hadi kalk gidelim de senin kafanı dağıtırım ben.Söz çok eğlencez."
Dedi ve içki kokan nefesini boynuma üfledi. Kim bilir o iğrenç ağzıyla kaç erkekle öpüşmüştü.
Hep tiksinmişimdir orospulardan."Kızım ne yüzsüz bir şeysin sen.Biliyormusun?"
"Neyi?"
"Senden tiksiniyorum.Şimdi siktir git başkasına siktir kendini!"
Kızın yüzü asılmıştı.Noldu orospunun kalbini mi kırdık.Sadece gerçekleri söyledik işte.
Ama iyi oldu sonunda siktirip gitmişti.Viskiyi diktim kafama ve sert bi şekilde vurdum masaya.
"Öküz olmak şart mi bayım?"
Kafamı kaldırdım bu seferde barmen kız bana ters ters bakıyordu.Elindeki bardağı siliyordu."Kızım sen bırak bu işi.Valla bu gidişle biri seni tahtalı köye yolcu edecek."
"Lan insan olmak o kadarda zor değil yani.İstemiyorsan normal bi şekilde kızı göndere bilirdin!"
"Ulan senden mi ders alacaz.Sana ne?Ben kendim bilirim ister sikerim ister gönderirim!"
Bardağı uzattım bir şey demedim.Anlamıştı kendisi artık ve bi bardakta viskiyi içsem sarhoş olucam.Ve artık düşünmek gibi bi derdim olmuycaktı.
"Bakın sarhoş olacaksınız.İçmeseniz artık."
"Sana ne?"
"İyi birine benziyorsunuz ve içkiyi de çok fazla içen birine de benzemiyorsunuz.Ağır gelmesin size?"
"Ben zaten aşk sarhoşu olmuşum.Bi içki sarhoşundan bisey olmaz.Merak etme sen."
Kafasını tamam anlamında salladı.
Rengarenk dönen ışıklar artık midemi bulandırmaya başlamıştı.Müzik de kafamın içinde yankı yapıyordu.Bar masasına kafamı koydum.Lanet olsun hala aklım Rüyanın yanındaydı.Annesinin dediklerini kafamdan çıkaramıyordum.
"Hey"...
Zar zor başımı kaldırdım.
"Ne var?"
"İyimisiniz?"
"Değilim.Ne yapcan?Hadi iyi et beni... Hadisene."
"Ulan insan gibi bi şey sorduk.Ne halin varsa gör."
Bardakta kalan viskiyide içip kalktım sandalyeden.Herşey dönmeye başladı.Kendimi ayakta tutamayacağımı anladım.Düşmek kaçınılmazdı. Ve beklenen şey oldu.Düşdüm...
Kalkmak için doğruldum ama başarısız oldum.Kolumda bir el his ettim.Başımı kaldırdım.
"Ah..Barmen kız."dedim alaycı bi ses tonuyla.
"Evet.Sarhoş bey."
"Ne bakıyorsunuz?"
"Hiç."
"Biliyor musunuz?"
"Neyi?"
"Evimin adresini tabi."
"Şaka mı bu?"
"Oradan bakınca şaka yapar gibi bi halim mi var?"
"Ah haklısınız..Kalkın lütfen.Ve bayım biz bir saat önce tanışdık.İsminizi bile bilmiyorum.Ev adresinizi nereden bileyim ben?"
"Çok konuşuyorsunuz."
"Ben Buket."
"Bende C........"
"Boş verin.Yarin beni hatırlamıycaksınız bile."
"Bana sarhoş muammilesi yapmayın."
"Yuh artık bayım siz baya baya sarhoşsunuz."
"Çok konuşma bana bi taksi bul."
"Tamam.Hadi dışarı çıkalım."dedi ve elini belime sardı.Bende elimi onun incecik beline sarıdım ve bir elimide omuzuna koydum.Nefes alış verişini his ediyordum.Yakınlıktan oluşan elektrikle kalp atışlarım hızlandı.O da his edecek ki mavi gözleri benim kahve rengi gözlerimle buluştu.Kirpiklerini kırpıştırdı ve gözlerini kaçırdı.
Gürültülü müziği,rengarenk ışıkları ve insanları yararak yürüdük çıkışa doğru.Herkesi arkamızda bıraktık ve kapıdan dışarıya adım atar atmaz temiz ve bir o kadarda soğuk hava ciğerlerime hücum etti.
"Oturun buraya bayım." taşı göstererek dedi barmen kız.
Cevap bile vermemi beklemeden bıraktı beni.Ve karanlık sokakta gözden kayboldu...
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Bölüm sonu...
Kısa sürede yeni bir bölüm daha gelecek.
Yorum ve votelerinizi bekliyorum canlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şair Çocuk
RomanceBir şeyler eksilmiş yüzümden, hırçınca koparmışlar, ağzımdan gülümsemeleri. Bir Cuma akşamı, dudaklarımdan damlayan kanların seslerinde, senden ödünç bir ses istiyorum, kiralık bir soluk.. Bana uzatamadığın elinin her karşılığında, sana bir şeyler u...