[][][][][][][]

91 6 0
                                    

Bazen çok iyi diyorum herşey yolunda yanlız olsam bile ama sonra işte sonra herşey karmakarışık kafam karışmış herkes birbirine düşman olmuş arkadaş hiç mi ? Kimse kendinden baskasını düşünmez? Yaptıkları ona ne zarar verecek düşünmez mi? Bazen bazı insanların böyle bir dünya için fazla iyi olduklarını düşünüyorum ama meğerse hepsi melek maskesi takmış seytanlar evet ben gerçekçiyimdir iyilerin içinde kötülerin içindede iyi biri olabilir ama zaten basarmamız gereken insanların kendilerini belli etmesıni saglamak. Şimdi siz sanki sen onlardan farklısın? diyebilirsiniz evet bende ondan farklı degilim bazı insanlara sert yani genelde sert davranırım. Ama bazılarını da canım pahasına korurum konu dostlarımsa ben her pahasına varım dedigım gibi insanların içini görmeniz gerekir hiç bir insan dışardan göründüğü gibi degildir.

Bazıları masum numarasi yapar ama değildir, kötüyü oynar ama masumdur, cesuru oynar ama bir o kadarda korkaktır ve bazıları da güçsüzü oynar ama bir o kadarda güçlüdür siz yeterki onların sahte maskesini düsürün.

Son bir tavsiye siz siz olun birine asla çabuk güvenip içinizi dökmeyin dünyadayız hayaller aleminde degil insanlar ne sandığınız kadar iyi nede sandığınız kadar kötü..

Selam az ama degerli okuyucularım yorumlarınız benim icin çok önemli.

YalnızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin