Ďakujem

806 47 4
                                    

Dve ma z nich prekvapia. Pansy a Goyle.

Ja som darovala tri dary.
Harrymu, Ronovi a Dracovi. Nikomu inému.

Rozbalím dar od Harryho. Prekrásna porcelánová šálka, na ktorej motýle pohybujú krídlami.

,,Ďakujem Harry. Je nádherná." ďakovne sa usmejem. Úsmev mi opätuje.

Nasleduje darček od Rona. Otvorím ho a zbadám knihu s brkom. Strašidelný dom.

,,Ďakujem Ron! Túto som ešte nečítala."

Prišiel na rad Dracov dar.
Otvorím škatuľku a v nej náhrdelník so srdcom v tyrkysovej farbe. Okolo neho sú diamanty. Je nádherný.

,,Pre Merlina... Draco je prekrásný. To si nemusel." Vycerím na neho zuby.

,,Naozaj, nemusel." šepne Ron.

,,Zapneš mi ho?" Keďže mám na sebe modrý sveter, tak mi bude pasovať.

,,Samozrejme." Draco sa nakloní a zapne mi ho.

Otvorím Goylovu krabičku a v nej malá kabelka cez rameno v tyrkysovej a bielej farbe. Musím uznať bola pekná.

A posledný dar od Pansy. Otvorím balíček, na ktorej kartičke sa písalo.

,,Neznášam ťa aj to tak ostane. Snape ma donútil, aby som ti dala niečo, inak by ma vyhodili. Takže nemysli si, že ťa mám rada. Si iba špinavá humusáčka!"

V krabičke je náramok v zlato-čiernej farbe. Nečakala som od nej niečo také.

Po večeri sme každý odišli do svojej izby. Posadím sa na posteľ, poukladám darčeky a pozriem sa na nočný stolík. Mám na ňom položenú škatuľu hnedej farby.

Podídem k nej. Nakuknem od koho je. Je tam napísané...

Ahojte! Dávajte votes, komentíky a čítajte! 😄 A aj ďakujem za votes, komentíky, a že sa vám tento príbeh tak páči.

XOXO
Dark_Quinn12

ℐ 𝓁ℴ𝓋ℯ 𝓎ℴ𝓊  (𝒟𝓇𝒶𝓂𝒾ℴ𝓃ℯ) ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora