P-3

104 30 9
                                    

Hayat bazen sen anlamadan sana  oyun oynar . Sen ucunda mutlu olabileceğini sanarsın ama elinde kalan sadece hayal kırıklıkları olur .

Multi : alev

Gözlerimi araladığımda kendimi bir sandalyeye otutturulmuş bir vaziyette buldum . Üstüne üstelik ellerim , ayaklarım ve ağzım bağlı şekilde .

Adamlardan salak gibi görünen tipdeki " a abi kız uyandı hadi ceylan ablaya haber verelim "

" hayır bekleyeceğiz "

" neyi "

" boşver anlatsamda anlamazsın "

Saçma sapan yerimde bir sağa bir sola ağzımı açmaları için hareket ettim . Ağzımı açmalarını söyledim . Ama tabi ağzım bağlı olduğundan anlamadılar .

" ne diyon ne var"

" hmmm hııh ımmmm hhhhh"

" ne anlamadım " öbür adam

" ha gerizekalı herif tabi anlamazsın ağzı bağlı"

Çok ani bir hareketle ağzımdaki bandı çıkarmaları bir anlık küçük bir çîğlîk atmama neden oldu

" bağırma kız "

" ay ay öldüm . Dur bir dur bir şey diycem . " sanki 2 kilometrelik bir maraton koşmuşcasına nefes nefeseydim . " si- siz şimdi be- beni kaçırdınızmı "

"Evet"

" hı aferin size beni o suratsız adam dan kurtardınız " ( bahsettiğim kişi tam olarakda korkuttu)

" ne diyon bacım sen . Senin bizi tehdit falan etmen gerekmezmi . "

" yooo niyeki " kolumu uzatarak " bak bi bak benim kanım size ne kadar ısındı . Ay ben sizi çok sevdim "

Salak tipli olan adam " ay kuzummmm kıyamam bende seni çok sevdim "

İçden içe sırıtarak Sevmişmiş şurdan bir kurtulayım bak ben seni nasıl sevcem demeden edemedim .

" lan mal mal konuşmada bağla şunun ağzını "

" ama abi ne güzel sohbet ediyorduk ."

" başlatma lan sohbetinden "

Birkaç saniye içerisinde ağzımı tekrar bağladılar . Ya acaba bunlar beni niye kaçırdı . Korkut şu an kesin sinir krizleri geçiriyor . Yada yok benden kurtulduğu için göbek atıyorda olabilir bilemicem . Ayy ailem haberi aldılarsa annem şimdiye kesin hastanelik olmuştur .
Kapının gıcırtılı bir şekilde açılmasıyla o kaba olan adamın elinde bir tabak yemek le içeriye girdiğini gördüm . Saf olan adama doğru dönerek seyfullah aç kızın ağzını dedi . Demek bu salağın adı seyfullah .

" hayır ben aç değilim yemeyeceğim"

" çok konuşmada ye şunları "

" hayır ye - mi- cem "

" çocuk musun sen ya aç ağzını "

" banane işte banane yemicem "

" amaaaan yemessen yeme be bağla şunun ağzını "

" ya hayır lutfen bağlamayın . Ben öyle çok sıkılıyorum "

" hayır olmaz "

Adının seyfullah olduğunu hatırladığım adam " ya abi kızın elleri bağlı zaten bırakalım da böyle dursun."

" iyi madem "

Ben kendimi tabi yine tutamadım

" bir şey sorabilir miyim "

PANDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin