Multi : korkut
İstanbula döneli 2 gün olmuştu . Annemler hala gelmedi . Halamlarında işi çıktığı için korkutlarda kalıyordum . Yes imanlı kızım ben onun kaslarına felan bakmıyorum yani . Sjsjsj
Aslında son olay olmasaydı bu konuyu fazla kurcalamayacaktık ama fıdıl mevzusu oalya dahil,olduysa o gizli numara evime girmişti . O kişiliği bulunca faqacam hatırlatırsınız siz bana . Olayı selim amcacıma anlatınca iş karakolda bitti normal olarak . E polisler naptı peki ilk önce telefonumu aldılar özel numaralar açılttırılabiliyormuş . Ama başka bir frekanstan korunduğu için açamamışlar . Ne yani bu yavru polis yuvasından mı? Peki bizimle zoru ne . Yani katil felan degiliz . Eger emirin yataklık kızları taciz etti diye şikayet etmediyse sorun yok . Bana verilen odadan çıkıp salona indim . Korkutun babası işteydi . Annesi ise 2,yıl önce vefat etmiş . Ah evet bizimde okulda olmamız lazım ama takıyormuyuz ? No !
Koltuğa kurulup kumandayı elime aldım .
" evet yanlış duymadınız 5 kavanoz bal,100 lira . Hemen arayıp sipariş verin "
Televizyondaki kanallarda gezinirken söylenmeye başladım .
" ulan ne balmış be 100 liraya kimi kandırıyorsunuz putperest pezenvenkler ! Yiyorsa 10 paket browniyi götler . Bak gene sinirlendim "
Başka,bir kanalı açtım ooo aşkı memnu . Wowowowow haram
" seni istiyorum bihter . Söz kimse görmeyecek"
Elimdeki,kumandayı sıkarken konuşmaya devam ettim
" ulan neysin sen behlül amcanın karısına atlayacak ne yaşadın lan sen edepsiz , haysiyetsiz . Biz senin karına atlasak ne yapardın nomissiz vicdonsiz "
Yine kanalı değiştirdim .ahahah benim kanalım flash tv . Oğlum adamlar cool olmanın kitabını yazmışlar savaş çıksa halay çekecekler . Barış olsa yine halay . Altın düşse , dolar yükselse yine halay
Çok sıkıldığımı farkedince hemen korkutun odasına daldım,evet girmedik direk,daldım .
Ama manzara BENİ BENDEN ALIRSAN SENİ SANA BIRAKMAM diye bağırıyordu . Korkut odasındaki banyodan çıkmıs ve belinde havlu ile . Tabi ortada kaslar , baklavalar dans ediyor felan . Hemen ellerimi gozlerime koyup kekelemeye başladım" ö-özur dilerim ben sey yani "
" tamam panda tamam ...hahaha tamam kız bişey yok,manyakmsın . Ağlican şimdı "
" asıl,sen,manyakmısın karşımda yarı çıplak duruyorsun git ya şurdan "
Gülerek,devam etti . Sanki,film çekiyoz gözüne molotof attığımın oğlu
" yanlız sen,benim,odama daldın ve burası benim odam,nereye gideyim panda "
" tamam çıkıyorum . Hemen şey yap gel aşağıya "
Ellerimi,gözümden çekmeden odadan çıktım . Hiç birşey olamamış gibi aşağiya,indiğimde telefonun çaldığını duydum
Anılkuş arıyor ......
" efendim anıl kuşum "
" napiyon panda "
" salondayım anılkuş oturuyorum . Leydi korkut inerse aşağı,biseyler yapcaz "
" bişeyler ... shhshshsaha "
" fesatlaşma ağzının ortasına vurrum kürekle "
" sustum apla .. neyse bende sklmistim oyle aradım napönüz diye "
" bizde oyle iste bişy yapmök hahahah"
" tamam size,geliyorum o zaman beybisi "
" gel gel "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PANDA
Non-Fictionbi kere şu konuda anlaşalım ! Ben normal değilim . Onlarda değil. 💞 Kapak ; @manyakkkyazarrr