P-4

86 17 2
                                    

Multi : yağmur

Sabah sabah bir alarmın başınızda zurna gibi ötmesi nasıl bir duygu bilir misiniz .
Uyanır uyanmaz- banyoda yüzümü yıkamayı ihmal etmedim - annemin yanına gittim . Tahmin ettiğim gibi mutfakta kahvaltıyı hazırlıyordu .

" günaydın annelerin en prensesi " dedim . Tabi yanaklarına öpücük koymayıda ihmal etmedim .

" günaydın kızım . Okula mı "

" e yani "

" dün den sonra dinlenmek istersin gitmessin diye düşünmüştük . "

" yok ben iyiyim "

Canım pek yemek istemediği için az bişey atıştırıp ćıktım

" günaydın "

Boynuma dolanan eller bir an afallamama neden olurken bu kişinin alev olduğunu anladım . Bu kadar kısa sûrede bu samimiliğe bir anlam veremedim ama . Aleve " sanada günaydın " demekle yetindim .

Alevle beraber sınıfa çıkınca ilk önce ģörüş alanına emir anil ve korkut girdi . Alev hiç cekinmeden " gunaydin beylerr " dedi . Gerçi niye çekinsin ki arkadaşları . Bir anda aklıma gelen başka bir şey sayesinde tüm düşücelerden kurtuldum .

- "Korkutun yandaşı emir mi emremi . O çocuk ceylana korkutun sevgilisi var ona bulaşma dedi ve seni gösterdi"

Evet bunu o seyfullah demişti . Aslında birazdan yapacağım şeyi kimseye yapmazdım ama galiba bunu haketti . Elimle emirin kulağını kavrayarak çekmeye başladım

" aaa kızım.sana dün elektrik falan mı verdiler napıyon sen yaa"

" evet emir anlat dinliyorum "

Şu an herkesin bana baktığının farkındayım ama umursamadım

" neyi yaa" elimi emirin kulağından çekerek korkuta döndüm . Bir an kendi kendime onlar senin yıllardır arkadaşın değil napıyorsun demeden edemedim ama bunuda göz ardı ettim .

" evet korkut sen başla belki emir ne demek istediğimi anlar . Ceylan kim"
Şu an hesap soruyo gibi hissettim . Gerçi grçektende hesap soruyordum da neyse . Anıl korkutun konuşmasına izin vermeden lafa atladı .

" korkutun eks aşkısı "

Salak korkut tabi bunun kullanacak ya " hem napacaksın ceylan kimse kıskandın mı yoksa "

" of git be seni kıskanacagıma hipopotamı kıskanırım " lafımı bitirir bitermez emire döndüm .

"Iıı ı şey hmmm "

" lafı geveleme "

Alev " noluyo ya bizede anlatırsanız "

" nolacak korkutyn eks aşkısı sırf korkuta bulaşmasın diye emir beyimiz onun sevgilisi var demiş "

" eee ne var şimdi bunda "

" şu var sevgiliside benmişsim .

Kulağımįn dibindeki bernanın neeeee diye bağırması bir an korkmama neden oldu . Şu an herkesin gözü emir deydi .

Anıl " dur bi ya şimdi " duraksadı " haaa ben anladım ya çatlak ceylan bu kızı kesinlikle onun için kaçırdı . Ne var bunda anlamayacak . Anılın bu sözü üzerimde gülme isteği uyandırsada yok tutamayacağım . Galiba büyük bir kahkahayı basmış olabilirim .

🔥

Sınıf kapısının çalınmasıyla herkes dikkatini oraya verdi .

" hocam yağmur ekiciyi müdür çağırıyor "

PANDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin