P-6

49 15 7
                                    

Multi : emir
------------------------------------------------------------------------

Oturduğum koltukta binbir şekle girerken çalan kapı sesiyle yerimden fırladım . Çünkü okula gidecektim ve 15 dk yürumeye erindiğim için korkutu aramıştim ,arabası geldi sonuçta lüx baby car . İşe yarasın. Korkut bana hala burda durma amacn ne ? Pataklimmi seni bakışı atınca hemen çıktim,

"Şortlarla alıp veremediğin ney "

"niyeki"

" daha seni şortsuz gormedimde "

" seviyorum. "

" belli oluyor "

Derken yüzune bir gulumseme yayıldi . Allahm sana geliyorum . Bana cennetin en güzel köşesinden bir yer plis .

Arabadan inince etraftaki kızların öküz gibi korkuta baktıgıni gordum . Ama korkutun
SİKİMDE DEĞİLSİNİZ BAYANLAR İGRENİYORUM HEPİNİZDEN
bakışı ortamı umursamadan kahkaha atmama neden oldu . Tamam bana bakıyolar şuan . Tamam sus şirin baba . Bakmayın lan . Yeter aa bakışlarınızla hamile kalacam yeter ....
Arabayla gelmiş olsakta sayın prof hoca derse girmişti . Sinirli bir hoca . Hemde en ciddilisinden . Ben napsak diye düşünürken mr . Meteor takmadı bile . Kapıyı açtığı gibi yerine oturdu . BU NE CESARET YİĞİDİM TANIMAK,İSTİYORM , ARA BENİ. tamam sus nur yerlitaş . Korkut yerini buldu ama ben salak gibi sırıtarak - korktuğumu 100 derece belli ederek - yavaş adımlarla yerime geçerken herkes bana gülmeye başladı . 
Yerime geçip , la dur bi dk. Alev nerde ? Were is the alev ? Aha gordüm en arkada pki. Sayn emir acaba neden yanımda . Kesin amacı beni deli etmek . Yanına oturur oturmaz başladı görevine . Boşuna playboy demiyorum .

" sen dua et knkmsın yoksa bu şortla 1 defa yanımdan geçer , sonra kendinden geçerdin "

" kankan olduğum için şanslıyım o zaman "

" Oğlum ! Yeter fakacam seni . Beynini nerde unuttun sen ses yapma "

YATAKTA UNUTTU HOCAAAĞĞĞMM

"Şey hocam , yağmur arkadaşın şeyine bir şey kaçmışta bende onu çıkartıyordum . "

Ben ve sayn prof hoca aynı anda neeyy ? Deyince galiba az önceki cümlenin saçmalığını anladı ve dudağını ısırarak kendini savunmaya geçti .

" yani gözüne şey kaçmış .... şey . Hah ! Kertenkle . Bende onu çıkartmaya çalışıyordum . " 

Daha sonra ümitsiz vaka olduğunu anlayınca , yerine oturup , " ay allah benim kafama kertenkele sürüsü düşürsün ....!  Yada düşürmesin canım o kadar da değil dimi ...." diye mırıldanmaya başladı .

Bunları duyan tek kişi ben olduğum için herkes gülmemi,çok tuhaf bulmuştu sanırim . Cidden garip garip bana bakıyorlardı . Zamanî durdurmak hatta yok etmek istediğim o anda üzerimdeki lanet mi çekiyordu bilmiyordum ama , sürekli böyle bakışlar benim başıma bela oluyordu. Galiba uzaylıların beni almaya gelecği güne kadar bu evrende kimse beni anlamayacaktı .....

Ve bir tane daha titreyen telefon itemi ...

MEVZU DERİN

Alev : baydım . Kaçacam aq universte olmuşuz hala,azar yiyoz

Playboy : oy bana kızdı,diye sinirlendinmi sen kıyamam . bu gece bana gel berna.. fesat time

Şaka amacı olduğunu bildiğim halde yanımda oturan emire bi tane vurup devam ettim .

Anıl : kız haklı abi bende gelcem berna

Playboy : çok ısrar ettiniz lan tamam bende geleyim

PANDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin