Tu si Harry ati ajuns la stomatologie , fiindca...avea o problema cu maseauaTu: O sa fie bine...nu mai fi speriat!
Harry: O sa mor , o sa mor , o Y/N ce ma fac? Daca mor?
Tu: Nu o sa mori!
Harry: Dar-
Tu: Stai aici , ma suna tata! Nu face nimic prostesc , te rog
Harry: Bine
In timp ce tu ai iesit din stomatologie pentru a vorbi la telefon , vedeai persoane care intrau si ieseau dar nici urma de Harry.
*De ce persoanele astea ies , ar fi trebuit ca randul lui Harry sa fie de mult*
Tu: Harry?
Harry: Da?
Tu: De ce ai lasat-o pe doamna aceea in fata ta?
Harry: Dar nu am lasat-o numai pe ea! Am lasat si doi barbati si patru fomei batrane!
Tu: Tu trebuia sa fi acolo de mult tolomacule!
Harry: Eu nu intru acolo singur!
Tu: Harry!
Harry: Nu intru fara tine Y/N
Tu: Ce draguuuut
Harry: Defapt cu sau fara tine mi-e tot una , hai acasa! (spune si se ridica dar prea tarziu ca doctorul il striga , Harry injura pe sub mustati si intra in cabinet. Doctorul ti-a zis ca trebuie sa astepti afara si tu asa ai facut. Intre timp o femeie cu un baietel de vreo 7-8 ani se aseaza langa tine.)
Harry: Aaaaaaaaaaaaaaaaa
Doctorul: Calmeaza-te!
Harry: Aaaaaaaaaaaaaaaaaa , nuu va rog!
Micul copil: Mamiii (plangand)
Tu: Oh Doamne!
Doctorul: Domnule Styles , calmati-va va rog!
Harry: Nu imi spui tu mie ce sa fac! Ajutoooooor! Unde e Y/N , vreau sa imi i-au adio de la ea *plangand*
Micul copil: Mamii vreau acasa ,baietelul ala o sa moara *plangand si el*
Peste cinci minute doctorul si Harry au iesit din salon , Harry avea lacrimi pe obraji si era foarte palid , se uita intr-un punct fix si trecuse pe langa tine si micul baietel si mama lui.
Doctorul: Data viitoare cand il aduci , da-i niste somnifer , nu am putut face nimic , mi-a spart ochelarii
Tu: Imi pare rau , asa voi face!
Micul baietel: Mami , dar unde e baietelul din cabinetul lui domnul doctor?
Mama baietelului: Acela era 'micul baietel' , scumpule!
Un capitol mai lung :) multumesc ca votati si comentati! Multam!! :* imi plac parerile voastre la nebunie , acuuuuum v-am mai spus ca am sa fac o carte nou 'Evil Love' impreuna cu @pispisy54 , daca ati putea trece pe acolo ne-am bucura mult :* , spream sa va placa si deocamdata va lasam cu prologul :)