In primul rand vreau sa fac un mic anunt! Cartea se apropie de sfarsit , nu vor mai fi multe capitole si chiar vreau sa va multumesc pentru toata sustinerea asa ca pe ultima suta de metrii pentru cei care doar citesc , as vrea sa sa stiu si eu cine imi citeste cartea , ok , nu am nimic ca sunteti 'cititori fantoma' dar m-as bucura sa stiu care aunt ecele persoane care citesc aceasta carte. Multumesc!Harry: Iubito , iubitooo!
Tu: Acum ce mai e?
Harry: Am vazut niste ondulatoare acolo , hai sa vedem!
Tu: Dar , dar eu am vazut niste placi acolo si as vrea sa imi i-au una
Harry: *punandu-si mana la piept aratand ranit* Vrei sa ma vezi mort? In niciun caz nu iti iei o placa! Nu concept asa ceva!
Tu: Dar-
Harry: Aia e arma lui Satana Y/N! Intelege ca nu! Sunt de acord cu orice numai placa nu!
Tu: Ok...atunci vreau sa ma casatoresc cu Cristiano Ronaldo!
Harry: Orice , ce nu include alti barbati si placi!
Tu: Ugh , o sa imi i-au o placa si gata!
~platind~
Vanzator: Buna ziua!
Harry: Nu e buna cand iubita o sa intre in casa cu arma lui S-
Tu: Buna ziua! Nu-l bagati in seama!
Vanzator: 200 lei domnisoara
Harry: *pufnind* Asta e jaf pe fata! Ce? Crezi ca sunt milionar? Am eu fata de milonar?
Tu: Idiotule , esti milionar! Dar la a doua intrebare nu sunt sigura care e raspunsul...
Harry: Sunt milionar? De cand?
Tu: Cat costa ondulatorul?
Vanzator: 90 lei!
Tu: *abtinandu-te sa nu razi cand il vezi pe Harry scotand banii din portofel si bolborosind ceva*
Vanzator: O zi buna!
Harry: *imitandu-l* O zi buna!
Tu: Multumim! La fel!
~acasa~
Harry: Cum functioneaza ăsta? *intrand la baie unde te intindeai cu placa*
Tu: Poftim?
Harry: Aaaaaa *lesinand*
Tu: Oh Doamne , Harry esti bine?
Harry: Pleaca cu...chestia aia de langa mine pana nu intru in şoc!
Tu: I-a sa vedem ondulatorul!
Scuzati greselile!