Intalnirea

897 63 8
                                    

Dedicat @irinaoprea92102 , Harry Styles (sper ca iti place)

Tu si Harry vreti sa mergeti la o intalnire. Tu alegi patinoar , Harry alege restaurant. Culmea cu baiatul asta...

Harry: Dar Irina , iubito, eu vreau restaurant , nu patinoar!

Tu: Dar Harry , iubitule , mi-ai promis ca mergem unde vreau eu

Harry: Si tu mi-ai promis ca iti iei lenjeria aia ne-

Tu: Oh taci! Si de unde sti ca nu am luat-o?

Harry: Uu , ai luat-o?

Tu: Mhm

Harry: Patinoar sa fie atunci!

~la patinoar~

Harry: Regret! De ce am ascultat de tine (se plange cand se incalta in patine)

Tu: Oh , mai taci Harry

Harry: Bine , ne dam in chestia aia dupa?

Tu: Ce chest-...nu , in niciun caz!

Harry: A meritat sa incerc! Credeam ca ma iubesti Irina (fata de catelus)

Tu: Te iubesc dar nu ma dau in chestia aia cu tine! (fata de catelus mai fortata)

Tu: Bineee

Harry: Iei!

Tu: Ce nu fac eu pentru el?

Ati patinat si ati patinat pana and Harry s-a saturat. Ati patinat asa dragut amandoi , unul langa altul , el cantandu-ti la ureche solo-ul lui din night chenges. Totul era minunat. Apoi Harry te-a zapacit sa mergeti in caruselul ala. Deci v-ati uract si dupa...

Harry: Mmm , Irina? Cred ca m-am razgandit!

Tu: Stiam ca asa o sa faci! *stiam eu , suntem pierduti , Harry, cateodata esti asa aerian. Ma intreb daca ma va invata sa scuip si eu apa o data...* gandeai tu ..

Harry: Tu te gandesti la bazaconii , sunt sigur iar eu fac pe mine de fria aici!!

Tu: Auzi , ma intrebam , cand poti sa ma invet- (caruselul a luat-o in jos, Harry isi pierduse caciula si tu erai calma...asta pana cand...)

Harry&tu: Aaaaaaaaaaa

Harry: Te iubeeesc! O sa vomit!

Tu: Haaaary! Ce legatura are vomitatul cu un te iubesc

Harry: Niciuna! (tipa)

Tu: Esti nebuuun!

Harry: Caciula mea!

Niall: (aparand din spatele vostru): Budinca mea cu banane!

Tu&Harry: Niall?!

Niall: Irina? Harry?

Tu&Harry: Aaaaaaaa

Harry Styles-Imagines Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum