Prea tarziu

665 60 26
                                    

ATENTIE: CAPITOL TRIST! Cititi ascultand ce e la media...pentru mai mult farmec :))

In ultima vreme Harry era distant cu tine. Nu mai vorbea , nu te mai privea...nimic. Din acel Harry gesel si pervers s-a transformat intr-un Harry rece si inchis in el.

Tu: Harry?

Harry: Nu acum Y/N

Atat. E tot ce spune mereu. Dar mereu tu ii respecti decizia si nu il bati la cap.

Harry: Y/N , plec pana la studio...te rog...nu ma astepta! Te iubesc mult iubito!

Tu: Ok , si eu te iubesc!

Harry plecase deja iar tu intri in bucatarie , acolo gasesti agenda lui in care scria versuri si cate-o gluma cu cioc cioc. Ai vazut scrisul "War is love". Ai gasit melodia pe,urmatoare pagina si o citeai.

Lasi agenda jos , gandindu-te "Harry niciodata nu pleaca fara agenda lui...ciudat". Cand ai vrut sa pui agenda jos , o scrisoare ti-a atras atentia. Ai luat-o si ai citit-o.

"Y/N , iarta-ma ca pentru asta dar nu puteam sa iti spun. Cand citesti asta deja e prea tarziu. Voiam sa iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine! Tu nu ai fost doar iubita mea. Ai fost ingerul meu pazitor. Ai fost lumina pentru mine. Dar e momentul sa-ti d-au drumul. Nu plange , te rog , nu fa asta si promite-mi ca o sa iti continui viata.

Imi pare rau ca uneori te sacaiam sau te calcam pe nervi cand tu erai suparata sau aveai ceva ce te framanta. Vreau sa fi tare si sa nu cedezi! Vreau sa nu imbatranesti pe interior ci sa fi la fel de tanara precum erai cand eram langa tine".

Deja ochii ti se umplusera de lacrimi , stiind unde ajunge asta dar ai continuat sa citesti.

"Eu sunt bine , si voi fi bine unde voi merge , asa ca nu-ti face griji Y/N . M-am gandit sa-ti spun ca nu mai aveam mult de...trait. Imi pare foarte rau ca am fost rece cu tine , chiar imi pare. Am avut cord pulmonar cronic. Iubito , te iubesc...o ultima dorinta mai am. Spune-i ingerasului nostru nenascut ca tatal ei o iubeste si ca de acolo de sus o sa o veghez. Va iubesc! -Harry"

Multumesc pentru voturi si comentarii. Idee , ce sa fac daca e trista? V-am mai spus ca va iubesc? O daa!

Harry Styles-Imagines Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum